10 Reacties

3 jaar geleden

Bij ons doen momenteel rammelaars en bijtspeelgoed het goed.

3 jaar geleden

Bijtspeelgoed Popje Blokkenkar Bal Rollende houten rammelaar

3 jaar geleden

Een rups van vtech is erg geliefd hier, verder een liedjes boek. Gewone boekjes en een bal met een rammelding erin. Kruipt de hele kamer door achter de bal aan

3 jaar geleden

Alles van haar grote broer 🙈 ik moet opeens flink gaan opletten wat er allemaal in de speelhoek blijft liggen. Verder speelt ze nu vooral met Duplo primo, fisher price little people, little Dutch activiteitenkubus.

3 jaar geleden

Hier wordt veel gespeeld met (bijt)ringen in een schaaltje, rammelaars, boekjes. Ik heb zelf een instagramaccount met speelgoed, @bykukula. Dus als je het leuk vind kun je eens kijken :)

3 jaar geleden

Vooral vaak wisselen. Dat ze weer even wat anders interessants zien. En dan de ball juist weer leuk vinden. Of even iets uit huis. Al maak je van een flesjes die leeg is met pasta erin bijvoorbeeld een rammelaar.

3 jaar geleden

Bij ons de babywalker, de activiteiten tafel en het liedjesboek. De rest is niet 'interessant' genoeg. Het best vermaakt ze zich door langs de tafels te lopen en het hele huis door te kruipen.

3 jaar geleden

Activiteiten kubus van Vtech is hier echt geliefd! En een piano met allerlei geluiden is hij ook fan van.

VRIEND

3 jaar geleden

Bij ons is het een stappel toren die mij zoontje zelf moet omgooien met zijn handjes En in zijn loopkaar vind DJ ook helemaal geweldig

3 jaar geleden

Skwish is hier favoriet!