16 Reacties

3 jaar geleden

bij ons favoriet😁

3 jaar geleden

Gonnie en Gijsje, en er waren hard kartonnen boekjes bij de zeeman over Luna de poes, Lennie Leeuw, Kasper de Krab etc en de verhalen van kikker!

3 jaar geleden

Verstoppertje spelen met sophie de giraf is hier al een tijdje favoriet en boekjes met dieren.

3 jaar geleden

Reactie op LeonievanS

bij ons favoriet😁
Bij ons ook. Zeker omdat onze 6 jarige dochter die dan wil voorlezen🤣

3 jaar geleden

‘Coco kan het’ Lees ik echt tig keer voor op een dag, huilen als ik het boekje wegleg 😅🤣

3 jaar geleden

Wij lezen elke avond: Raad eens hoeveel ik van je hou?! Zo'n lief boekje! Verder: Mama kwijt, Gewoon zoals je bent, De Vier Seizoenen, Jip en Janneke, Dikkie Dik etc.

3 jaar geleden

De mooiste vis van de zee!

3 jaar geleden

Alle boekjes van Sophie de giraf, vooral degene met luikjes

3 jaar geleden

Deze is bij mijn zoontje van 8 mnd favoriet. Wij hebben vanwege onze oudere dochter ook een heleboel boekjes van bobbi beer, die zijn heel leuk, maar mijn zoontje heeft nu nog weinig interesse in een heel verhaal. Vooral voelboekjes en kiekeboe boekjes zijn nu in trek..

3 jaar geleden

We hebben er een geitje bij, vind mijn kleine op het moment leuk. Gonnie en Gijsje is hier ook favoriet

3 jaar geleden

Hier is bobbi, dikkie dik en nijntje favoriet

3 jaar geleden

Geluidenboekjes zijn ook heel leuk. Heeft Kruidvat nu ook.

3 jaar geleden

Met deze leeftijd vinden ze flapjes heel erg boeiend. Het open en dicht doen. Flapjesboeken zijn hier ook echt een succes

3 jaar geleden

Ja hier ook! Boekjes met flapjes waar mijn kindje van 8 maanden gek op is: - Waar is Dribbel? - Waar is uil? (met vilten flapjes, gaat wat minder snel kapot ;)) - Waar is Sophie? (van Sophie de giraf) Daarnaast doen 'Coco kan het!' en 'Gewoon zoals je bent' het ook heel goed.

3 jaar geleden

Flapjesboeken overleven het niet als hij er zelf mag aanzitten, sowieso wil hij alle boekjes vooral in zijn mond stoppen. Echt relaxt voorlezen is het niet bij ons, haha.

3 jaar geleden

Voelboekjes vind meneer zeer interessant. "Wat vindt (eendje/kitten/puppy) leuk?"