18 Reacties

3 jaar geleden

Bedoel je zo'n ding waar ze in zit en kan lopen? Die hebben wij al sinds ze 7 maanden is. Vindt ze gewéldig. Af en toe 15 min kan geen kwaad hoor. Ze kunnen wel opeens overal bij dus goed opletten hahaha

3 jaar geleden

Reactie op CLN

Bedoel je zo'n ding waar ze in zit en kan lopen? Die hebben wij al sinds ze ...
Nee ik bedoel zo een ding war ze vast kunnen houden en er achter staan en lopen

3 jaar geleden

Wij hebben ook een loopkar. Gaat prima 😁

3 jaar geleden

Nee hoor.

3 jaar geleden

Ik heb deze van little dutch. Ze loopt niet nog niet hoor haha maar ze vind het leuk om met de blokken te spelen die erin zitten.

3 jaar geleden

Er gaat een wereld voor ze open in dat ding. Hier was het echt de oplossing om van wat frustratie af te komen. Ik kan niet heel de dag met haar rondjes lopen aan de hand natuurlijk

3 jaar geleden

Wij hebben ook een blokkenkar aangeschaft toen hij tegen de bank aan ging staan! Denk nu ruim een maand geleden en inmiddels kan hij zichzelf eraan omhoog trekken en door de kamer lopen (al blijf ik daarbij want zit geen rem op). Wel een tip: zorg dat er genoeg gewicht in ligt dat de kar niet kan omvallen als eraan opgetrokken wordt! Die van ons is een goedkopere en de blokken houden zijn gewicht niet dus hebben we iets zwaarders in moeten leggen. Achteraf had ik liever een iets duurdere gehad die wel stabiel is 😅

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Ik heb deze van little dutch. Ze loopt niet nog niet hoor haha maar ze vind ...
Deze hebben wij voor de 1e verjaardag gevraagd. Is ie stevig ?

3 jaar geleden

Wij hebben de loopkar van vtech! Ons zoontje is net 10 maandjes en stapt met deze kar zelf de woonkamer door! Zitten ook geluiden/knopjes op dus zit er soms ook zittend bij te spelen.

3 jaar geleden

Reactie op Babymay

Wij hebben de loopkar van vtech! Ons zoontje is net 10 maandjes en stapt me ...
Wij hebben deze ook! Superleuk ook dat je het paneel eraf kan halen, zodat ze daar ook los mee kunnen spelen. En je kan de wielen vastzetten, dan rolt die kar niet zo snel weg.

3 jaar geleden

Ik heb ook die van little dutch en eentje van de Kruidvat. Die van de Kruidvat kon hij eerder achter lopen, die andere was inderdaad te licht dus die trok hij steeds omver. Ondertussen loopt hij gewoon los! Hij is nu 9,5 maand

3 jaar geleden

Deze hebben wij, Beau is van 7-6 en kan hier heel goed mee uit de voeten. Grote voordeel je kan de wielen op slot zetten, zodat hij niet zo snel gaat....

3 jaar geleden

Wij hebben een blokkenkar maar ook een loopfiets, ook bijna 10 maanden nu. Ze probeerde te rennen met de loopfiets, dat ging niet goed maar verder vind ze hem leuk. Afhankelijk uiteraard van je kindje. De een is sneller als een ander, kun jij zelf het beste inschatten.

3 jaar geleden

Reactie op Patricia VhW

Deze hebben wij, Beau is van 7-6 en kan hier heel goed mee uit de voeten. G ...
Welke is dat? Super handig dat de wielen op slot kunnen!

3 jaar geleden

Thanks voor de tips! Heb er 1 besteld van vtech waarvan de wielen strakker gezet kunnen worden! Ben benieuwd!!

3 jaar geleden

Hier nog een dochter die haar eerste stapjes zet en 9,5 maand is. Wij hebben al een tijdje zo'n loopkar met muziek erop maar ze kon er niet achter lopen en nu probeert ze er dus wel achter te lopen. Ze leunt er alleen nog teveel op waardoor ze te snel gaat soms😂 Is erg leuk!!

3 jaar geleden

Hier ook het Vtech karretje. Grote hit!

3 jaar geleden

Hier ook het Vtech karretje. Grote hit!