8 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een driewieler van veloretti, onze kleine man is ook lang en hij past hier net op op de laagste stand, je kan hem nog hoger zetten met het zadel maar ook bij de wielen. En groot voordeel vind ik ook dat je er ook een tweewiel loopfiets van kan maken. En ik vind ze ook leuk om te zien!

2 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Wij hebben een driewieler van veloretti, onze kleine man is ook lang en hij ...
Ja of die van trybike. Zelfde idee

2 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Wij hebben een driewieler van veloretti, onze kleine man is ook lang en hij ...
Die hebben wij idd ook die zijn tor 3 jaar volgens mij die kun je lekker in hoogte verstellen en idd een loopfietsje van maken. En ziet er zo leuk uit. Wij zijn fan

2 jaar geleden

Vraagje aan de dames die de veloretti driewieler hebben.. mijn zoontje in eind januari jarig en ik wil hem dat graag cadeau doen. Aangezien ik lees dat jouw (kelly) mannetje er net oppast vraag ik me af hoe hoog het zadeltje is? Mijn mannetje is niet lang, maar ook niet kort. Gewoon normaal eigenlijk, maar begin nu wel bang te worden dat hij er misschien niet oppast en vind dat dan toch zonde.

2 jaar geleden

Reactie op _Nisrin

Vraagje aan de dames die de veloretti driewieler hebben.. mijn zoontje in e ...
Wij hadden hem eerst binnen staan om te wennen, toen met sokken was het lastig. Met schoenen buiten moeten we doorlopen om hem bij de houden haha. Mijn man heeft de afstand van grond tot de bovenkant van het zadeltje even gemeten voor je dit is 34 cm.

2 jaar geleden

Reactie op _Nisrin

Vraagje aan de dames die de veloretti driewieler hebben.. mijn zoontje in e ...
Ik meen dat de trybike lager kan dan de veloretti. Mijn dochtertje zit nu in maat 86/92 en kan daar iig al op

2 jaar geleden

Ah superlief dames. Heel erg bedankt! Ga ik even kijken welke handiger is

2 jaar geleden

Reactie op Wen-25

Ik meen dat de trybike lager kan dan de veloretti. Mijn dochtertje zit nu i ...
Onze dochter zit met dezelfde maat ook op de trybike inderdaad. Ondertussen al niet meer op de laagste stand.