46 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Rlove

Ja ze zwaait, klapt. Zegt bah als ze een poepie heeft gedaan en hap hap wan ...
Wat goed, echt knap 馃挭 Wij hoeven ook pas met 11 maanden weer, dacht eigenlijk dat er niks tussenzat haha

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Wat goed, echt knap 馃挭 Wij hoeven ook pas met 11 maanden weer, dacht eigenl ...
Volgens mij zit er ook niets tussen. Wij hoeven met 9 maand ook niet heen alleen op de prikjes momenten. Zijn rond 5 maand geweest en de volgende is met 11 maand. Of je moet je heel erg zorgen maken of problemen hebben dan kun je hier vaker heen.

3 jaar geleden

Reactie op BBTV

Hier nog niet eens tijgeren馃槄
Ja ook niet schuift alleen achteruit..... en gillen dat het niet lukt hahah

3 jaar geleden

Onze dochter loopt al 2 maanden aan de tafel en bank en achter tafeltjes aan. Maar los lopen zie ik hier nog niet gebeuren. Zelfde met onze oudste. Liep ook al vanaf 6/7 maanden bij alles langs. Voor ze echt vertouwen had om los te lopen was ze net geen jaar.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Wat goed, echt knap 馃挭 Wij hoeven ook pas met 11 maanden weer, dacht eigenl ...
Ja ben egt trots op dr, nee normaal gesproken ook met 9 mnd

3 jaar geleden

Reactie op Rlove

Ja ben egt trots op dr, nee normaal gesproken ook met 9 mnd
Ah okee, mss anders bij elk CB. Wij nog met 5 maanden geweest, 7 maanden bel afspraak en 11 maanden pas weer. Maakt verder ook niet uit 馃槈

3 jaar geleden

Reactie op Rlove

Ja ze zwaait, klapt. Zegt bah als ze een poepie heeft gedaan en hap hap wan ...
Jeetje wat rap met alles zeg! Je weet zeker dat ze niet stiekem uit 2019 is? 馃槣 Gewoon genieten van alle ontwikkelingen, ook al kan ik me voorstellen dat je het veel te snel vindt gaan.

3 jaar geleden

Dat gevoel van trots maar ook verdrietig heb ik ook! 8,5 maand en zolang ze iets/iemand vast heeft loopt ze, alleen los laten vind ze nog spannend, sinds gisteren gaat ze heel geconcentreerd staan en laat dan los, zet geen stap en blijft dan even zo staan voor ze zich weer vast pakt of gaat zitten. Als ik dat dan zie ben ik super blij maar vraag me ook af wanneer m'n baby niet nog even baby wilt blijven! Haha

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Jeetje wat rap met alles zeg! Je weet zeker dat ze niet stiekem uit 2019 is ...
Sooo ik dat vraag ik me soms ook af !!! Whahaha

3 jaar geleden

Reactie op Jennifer1307

Dat gevoel van trots maar ook verdrietig heb ik ook! 8,5 maand en zolang ze ...
Jaaaa!! Egt hoor !!!!

3 jaar geleden

Hier net 8 maanden en tijgert als een soort kreupel oud mannetje. Lopen zeker niet - hoop dat t nog even duurt qua rust 馃槍

3 jaar geleden

Die van ons kan nog niet eens tijgeren haha 馃ぃ Ze probeerd als een soort vis op het droge vooruit te zwemmen tot frustratie aan toe 馃檲 Zie allemaal wel hoe t gaat. Alles op zn tijd. Ze worden al zo snel groot. Daarentegen loopt ze qua communicatie en fijne motoriek wel vooruit.

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Die van ons kan nog niet eens tijgeren haha 馃ぃ Ze probeerd als een soort vi ...
Hier ligt hij ook als een vis op het droge 馃槀

3 jaar geleden

Mijn dochter kan nog niet los lopen. Ik vind het al zo snel gaan. Een maand geleden ging ze voor het eerst staan. Maar ze gebruikt het meubilair als loophulp. Stoelen maar ook de salontafel duwt ze als ik even een seconde niet oplet door het huis. En ze heeft gewoon een loopwagentje 馃檲(die ze ook gebruikt overigens)

3 jaar geleden

Reactie op Ida1991

Mijn dochter kan nog niet los lopen. Ik vind het al zo snel gaan. Een maand ...
Het zal dan niet lang meer duren ! Ook zn bezige bijtje

3 jaar geleden

Wauw mooi . Mijn man kon dat vroeger ook

3 jaar geleden

Reactie op Ida1991

Mijn dochter kan nog niet los lopen. Ik vind het al zo snel gaan. Een maand ...
Haha die van mij doet precies hetzelfde

3 jaar geleden

Wat knap! Hier zit hij nog als een soort puddinkje op de grond haha en wel hele mooie tijgertechniek heeft ie, als een militair in het leger 馃槀

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Whooo dat is snel! 馃槼 Die van mij kruipt nog niet eens.....
Die van ons ook niet, ieder op zijn/haar eigen tempo. :)

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Whooo dat is snel! 馃槼 Die van mij kruipt nog niet eens.....
Mijne ook niet