12 Reacties

2 jaar geleden

Wij hadden hetzelfde probleem. In een eerder topic kwamen veel tips voorbij om het rompertje snachts open te laten. Helpt hier super! (Heel af en toe nog nat, maar niet meer dagelijks!)

2 jaar geleden

De drukknopen aan de onderkant dus niet sluiten

2 jaar geleden

Dat hadden wij ook vaak ondanks dat we de knoopjes los hadden. Ik had luierbroekjes voor de nacht maar daarbij was hij steeds nat. Nu een grotere maat luier en bijna elke ochtend droog!

2 jaar geleden

Hier verschoon ik haar gewoon als ik zelf ga slapen

2 jaar geleden

Wij doen een luier aan en daaroverheen een luierbroekje

VRIEND

2 jaar geleden

Wij doe snachts een luierbroekje inderdaad aan en de romper blijft open maar helaas alles blijftnat. Misschien dan een maatje groter proberen!

2 jaar geleden

Reactie op Roosje85!

Wij doe snachts een luierbroekje inderdaad aan en de romper blijft open maa ...
Wij zijn dus overgestapt van broekjes naar gewone luiers. Die blijven denk ik beter op de plek zitten

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Irene94

Wij zijn dus overgestapt van broekjes naar gewone luiers. Die blijven denk ...
Ik zal het eens proberen! Dankjewel

2 jaar geleden

Wij hebben een maat luierbroekje groter als zijn normale luier en dan een wat loszittende boxershort erover heen.

2 jaar geleden

Wij zitten met hetzelfde. Open/dichte/grotere romper, broekje/gewone luier, maatje groter... Lijkt allemaal niks uit te maken. Zijn zelfs het laatste flesje flink gaan minderen hierdoor (wat op zich sowieso helemaal prima is). Maar laatst lekte die zelfs zonder flesje door. Geen idee waar hij al die plas ineens vandaan haalt! 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Wij zaten met hetzelfde en zijn nu naar rascal&friends luiers gegaan, die van pampers plast hij ook gewoon doorheen 😅

VRIEND

2 jaar geleden

Wij hadden ook hetzelfde probleem, hebben Huggies gekocht in een aanbieding op bol.com en het probleem is weg 😀