12 Reacties

3 jaar geleden

Volg! Preciesss hetzelfde probleem hier sinds 3 dagen 馃槄馃檲

3 jaar geleden

Wij gebruiken snachts een half maatje groter! Kruidvat ook, overdag 4, snachts 4+! Werkt heel goed hier!b

3 jaar geleden

Ik gebruik altijd al pampers maar sinds hij op zijn buik slaapt kan geen 1 luier het droog houden tot de ochtend. Mijn zoontje gaat rond 19:00 uur naar bed en tussen 22 en 23 uur verdrogen we hem nog weer, dan kan hij het wel redden tot de volgende ochtend. Ik vind het jammer dat ik hem half wakker maak maar anders is hij rond 03:00 uur helemaal nat...馃槕

3 jaar geleden

ik vind de luiers van kruidvat niks. me dochter die nu inmiddels 11 is heeft ze wel altijd aangehad en toen waren ze goed. zoontje 10 maanden en paar keer gebruikt maar vind ze niet fijn. had nu de luierbroekjes maar die zijn helemaal waardeloos. lekt er zo doorheen. ik vind de luiers van lidle fijn en van bon be be ofzo iets . zijn wel wat dikker maar zijn wel beste . pampers zijn heel snel nat

3 jaar geleden

Voor de nacht heb ik pampers baby dry maat 4

3 jaar geleden

Half maatje groter voor de nacht misschien? Zei ik toevallig vanochtend ook tegen mijn vriend, volgende maandbox naar 4+ gaan. Wij gebruiken pampers baby dry maar de meningen zijn zooo verschillend dat het denk ik echt heel erg afhankelijk is van de bouw van je kind welk merk goed past. Daarom zou ik even bij hetzelfde merk blijven maar dan voor de nacht een (halve) maat groter.

3 jaar geleden

Hier inderdaad zelfde probleem wij gebruiken babydry nummer 4 in de nacht verschonen is ook geen optie dan wordt hij wakker en duurt het zo lang voor hij weer in slaap valt. Ik zal ook een maatje groter proberen en k kreeg als tip 2 luiers omdoen nog niet geprobeerd maar mischien okk het proberen waard

3 jaar geleden

Wij gebruiken voor overdag de luiers van het kruidvat en sinds 3 dagen s' nachts de luiers van Rachel&Friends (online bij kruidvat te koop) tot nu toe elke ochtend droog, terwijl ik met de kruidvat luier 1x s'nachts moest verschonen want anders was ze smorgens nat van voren. (buikslaper)

3 jaar geleden

Overdag gebruik ik de luiers van kruidvat of etos en voor de nacht pampers baby dry pants maat 4 en dan sla ik het bovenste randje naar binnen zodat de urine beter opgevangen wordt en er niet overheen gaat. Eerder hadden wij ook veel lekkage tot het naar binnen slaan van de bovenste rand en een maatje groter voor de nacht.

3 jaar geleden

Ik gebruik overdag pampers harmonie maat 4 en 鈥榮 nachts doe ik hem daarvan maat 5 aan. Pampers baby dry hielp bij ons dan weer helemaal niet 馃檲

3 jaar geleden

Pampers pants maat 4 of pampers premium protection maat 4. Beide echt top! Babydry iets minder goed naar mijn mening.

VRIEND

3 jaar geleden

Oke thanks voor alle tips! Weet inderdaad dat het per baby verschilt wat fijn is natuurlijk :). Maar fijn om alle reacties te lezen, hier kan ik wel wat mee om uit te proberen wat werkt!