20 Reacties
5 jaar geleden
Wij gebruiken vanaf begin wasbare luiers (van merk petit lulu). Mijn zoontje is nu bijna ook 6 maanden oud en we hebben heel weinig ongelukjes gehad tot nu toe.
5 jaar geleden
Ik weet niet welk merk je gebruikt.
Maar wij zijn erg tevreden over huggies luiers, ons zoontje heeft nu maat 4 en dat is voor 7kg t/m 18kg.
Ons zoontje is 6 maanden en weegt bijna 10kg hij is niet dik maar gewoon lang.
Maar hij plast in de nacht ook heel veel en heeft in de ochtend soms een poepluier, maar wij hebben nog nooit het bed hoeven verschonen.
Wij gebruiken vanaf het begin af aan al huggies luiers en daar zijn wij erg tevreden over, ze absorberen goed en hij heeft nog nooit luieruitslag gehad.
Het is misschien het proberen waard 🤗
5 jaar geleden
Bij ons lekt ze door als ze te groot wordt voor de luier maat, anders gaat het altijd goed. Wij gebruiken Pampers en verder nooit problemen en ze slaapt meestal van 9 a 10 uur s avonds tot iets van 7 uur s ochtends. Heb ook tijdje wasbaar gedaan (pockets) maar dat ging zo snel vol en daarom lekken, kon er niet tegen wassen met hoe druk ik het heb dus nu weer wegwerp.
5 jaar geleden
Reactie op Sanne0710
Is misschien het rompertje te klein?
Dat is ook een goede tip idd
5 jaar geleden
Hier wasbare luiers en altijd droog. Je zou eens kunnen zoeken op wasbare overbroekjes met dubbele lekgootjes. Ik ben zelf fan van Bamboolik, die kun je over een luier doen
5 jaar geleden
Reactie op ltamara
Mijn dochter had dit ook! Gebruik nu de nappy pants in een maatje groter en ...
Wij hadden dit ook. Gebruiken hier ook alleen voor de nachten Nappy pants. Zijn smorgens goed nat maar bedje, romper en kleding helemaal droog. Zeer tevree :)
5 jaar geleden
Heb je de '1e' ook op een paar plekken wat open geknipt zodat t zeg maar kan doorlekken in de 2e?