20 Reacties

5 jaar geleden

Is ze een buikslaper.? En welke luier gebruik je?

5 jaar geleden

Je kan een wasbare luier met een gelanoliseerde wolbroek er over heen doen. Blijft alles gegarandeerd droog!

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde probleem! Blijf wassen 😅

5 jaar geleden

Wij gebruiken vanaf begin wasbare luiers (van merk petit lulu). Mijn zoontje is nu bijna ook 6 maanden oud en we hebben heel weinig ongelukjes gehad tot nu toe.

5 jaar geleden

Mijn dochter had dit ook! Gebruik nu de nappy pants in een maatje groter en heb het probleem niet meer

5 jaar geleden

Hier is wasbaar het enige waarbij alles droog en schoon blijft 😁👌🏻

5 jaar geleden

Ik weet niet welk merk je gebruikt. Maar wij zijn erg tevreden over huggies luiers, ons zoontje heeft nu maat 4 en dat is voor 7kg t/m 18kg. Ons zoontje is 6 maanden en weegt bijna 10kg hij is niet dik maar gewoon lang. Maar hij plast in de nacht ook heel veel en heeft in de ochtend soms een poepluier, maar wij hebben nog nooit het bed hoeven verschonen. Wij gebruiken vanaf het begin af aan al huggies luiers en daar zijn wij erg tevreden over, ze absorberen goed en hij heeft nog nooit luieruitslag gehad. Het is misschien het proberen waard 🤗

5 jaar geleden

Ik verschoon nog een keer rond 22:30 voordat ik zelf ga slapen, we hebben een vaste slaper en ze slaapt daar dus gewoon doorheen. Van 19 tot 7 red ze ook niet droog.

5 jaar geleden

Bij ons lekt ze door als ze te groot wordt voor de luier maat, anders gaat het altijd goed. Wij gebruiken Pampers en verder nooit problemen en ze slaapt meestal van 9 a 10 uur s avonds tot iets van 7 uur s ochtends. Heb ook tijdje wasbaar gedaan (pockets) maar dat ging zo snel vol en daarom lekken, kon er niet tegen wassen met hoe druk ik het heb dus nu weer wegwerp.

5 jaar geleden

Wij gebruiken pampers en dat bevalt heel goed. Alleen wanneer er al redelijk wat plas in de luier zit en dan poep wil het nog weleens mis gaan. In ons geval meestal na een fles. Wanneer dit in de nacht is kan ik me voorstellen dat je daar weinig aan kunt doen..

5 jaar geleden

Is misschien het rompertje te klein?

5 jaar geleden

Hier zelfde probleem. Laatste week vooral. Heb hem zojuist ook verschoond. Even wachten of die verder slaapt. Denk ook dat de luiers te klein zijn geworden. Maar heb nog zoveel in maat 3😂🤪

5 jaar geleden

Reactie op Sanne0710

Is misschien het rompertje te klein?
Dat is ook een goede tip idd

5 jaar geleden

Hier wasbare luiers en altijd droog. Je zou eens kunnen zoeken op wasbare overbroekjes met dubbele lekgootjes. Ik ben zelf fan van Bamboolik, die kun je over een luier doen

5 jaar geleden

Reactie op ltamara

Mijn dochter had dit ook! Gebruik nu de nappy pants in een maatje groter en ...
Wij hadden dit ook. Gebruiken hier ook alleen voor de nachten Nappy pants. Zijn smorgens goed nat maar bedje, romper en kleding helemaal droog. Zeer tevree :)

5 jaar geleden

Wij hadden hier ook last van. Zijn toch maar overgestapt naar Kruidvat en dat hielp voor ons. Daarvoor hebben we nog een luier geprobeerd met daarover heen een broekje. Hielp ook!

5 jaar geleden

Ik gebruik de Premium Protection Nappy Pants van Pampers. Daaroverheen gebruik ik nog een overbroekje van HappyBear. De natte plek zit altijd op haar rug, niet bij haar beentjes.. ( ze slaapt op haar rug )

5 jaar geleden

Weet niet welk merk luiers je gebruikt, maar Kruidvat huismerk is echt top. Zou ik eens proberen!

5 jaar geleden

Heb je de '1e' ook op een paar plekken wat open geknipt zodat t zeg maar kan doorlekken in de 2e?