12 Reacties

2 jaar geleden

Hier inderdaad hetzelfde. Ook geeft ze aan wanneer ze gepoept heeft. Maar ze zegt het ook als het niet zo is. Ik hou t in de gaten en zodra ze het echt goed gaat aangeven gaan we een potje introduceren.

2 jaar geleden

Ik heb samen met mn zoon iedere avond beer op t potje gezet. Na een maand wilde hij heel graag zelf. En warempel , 5 dagen op rij een of twee plasjes per dag op het potje. We blijven hem er nu een paar keer per dag op zetten maar nu weer even een aantal dagen niks. Ik zie me nog niet echt zn luier afdoen nu... ik wacht tot het zomer word

2 jaar geleden

Als ik zie dat roza achter een muurtje staat dan vraag ik of ze moet poepen zegt ze ja dan zet ik haar op het potje en lukt het dan krijgt ze een sticker lukt het niet dan krijgt ze een high five omdat ze het zo goed geprobeerd heeft

2 jaar geleden

Ik denk dat er meer bewustzijn is. Geslachtsbewustzijn, lichaamsholtes worden ontdekt en onderzocht en ook het bewustzijn van dat ding 24/7 aan je lijf, genaamd luier! En soms mag het eraf en dan krijg je weer een nieuwe!

2 jaar geleden

Mijn dochter gaat op vaste momenten op het potje, soms gebeurd er wat en soms ook niet. Ze loopt dan even lekker in haar blote billen rond. Ik pak meestal in de ochtend, als ze uit bed komt en voor het slapen gaan en de avond tijdens het tandenpoetsen. Hier 17 maanden oud maar doen het al bijna 2 maanden zo

2 jaar geleden

Mijn dochter is ook 1.5 jaar, zij geeft nu een tijdje aan wanneer ze moet poepen (of wanneer het geen poep is zegt ze dat het geen poep is en dus plas) Ook wilt ze elke keer zelf op het toilet zitten nadat ik geweest ben. En dan weet ze heel goed dat ze met wc papier moet vegen 🤣. Nog geen plasje of poepje gelukt tot nu

2 jaar geleden

Praten jullie kinderen al zo goed? Of hoe geven ze dit aan? Ik kan me er nog niks bij voorstellen namelijk..

2 jaar geleden

Reactie op PeED

Praten jullie kinderen al zo goed? Of hoe geven ze dit aan? Ik kan me er ...
Mijn dochter zegt bah, of plas, of vies en dan wijst ze naar haar luier.

2 jaar geleden

Reactie op Dreamzzz

Mijn dochter zegt bah, of plas, of vies en dan wijst ze naar haar luier.
Lekker bijdehand al zeg! Wel heel leuk ook!

2 jaar geleden

Reactie op PeED

Lekker bijdehand al zeg! Wel heel leuk ook!
Hahaha, ja t is best een dametje, maar met dit soort dingen is dat wel erg handig

2 jaar geleden

Mijn dochter is 19 maanden en loopt in een onderbroekje! Dus t kan zeker werken om haar op vaste tijden op het potje te zetten.

2 jaar geleden

Bedankt allemaal! Ik ben begonnen om haar s’avonds voor het tandenpoetsen op het potje te zetten. Tot nu toe heeft ze er 1 keer op geplast en ze was heel trots. Maar verder vind ze het vooral leuk om even te zitten en daarna op te staan, om vervolgens midden in de badkamer te plassen 😅. Maar als ik op het toilet zit en ze komt naar binnen gesneakt pakt ze wc papier en geeft dat aan mij. Ik denk dat de interesse er wel al is maar dat ze het nog niet helemaal snapt maar dat komt vanzelf!