10 Reacties
5 jaar geleden
Lieverd, waarom zou er geen plant mogen staan? Ik heb ook planten in de kamer staan, goed voor de zuurstof
5 jaar geleden
Ik zou voor een zuurstof rijke plant gaan, misschien nog met luchtzuiverende werking? Even googlen wat goed samen gaat met kinderen (voor als ze straks alles in de mond doen en grijpgrage handjes hebben 馃ぃ)
5 jaar geleden
Heb hier allerlei planten in de babykamer, hij kan nergens bij :) lekkere jungle aan het worden bij ons 馃實
5 jaar geleden
Je moet alleen oppassen dat ze niet met de handjes bij sommige plantjes kunnen. Sommige planten zijn giftig namelijk
VRIEND
5 jaar geleden
De kamer waar ik met de baby slaap staat vol met kamerplanten. Alle planten zijn ok, sommige hebben nog extra luchtzuiverende kwaliteiten. Planten zijn ook goed voor een gezonde luchtvochtigheid. Hier vind je de meest luchtzuiverende planten: https://www.groenrijk.nl/nieuws/63/top-10-luchtzuiverende-planten
5 jaar geleden
Ik heb deze. Hele fijne plant. Hoef je nauwelijks iets aan te doen. Heb m alleen laatst in een grotere pot gedaan en de stekjes in een andere pot gezet want ze groeien heel groot en best snel! Geen idee of ie giftig is. Volgens mij heet ie monstera nog iets.