10 Reacties

5 jaar geleden

Lieverd, waarom zou er geen plant mogen staan? Ik heb ook planten in de kamer staan, goed voor de zuurstof

5 jaar geleden

Wij hebben zo'n pannekoekenplant! Je hebt Op Google een top10 babykamer planten misschien kun je die bekijken!

5 jaar geleden

Ik zou voor een zuurstof rijke plant gaan, misschien nog met luchtzuiverende werking? Even googlen wat goed samen gaat met kinderen (voor als ze straks alles in de mond doen en grijpgrage handjes hebben 馃ぃ)

5 jaar geleden

Heb hier allerlei planten in de babykamer, hij kan nergens bij :) lekkere jungle aan het worden bij ons 馃實

VRIEND

5 jaar geleden

Lieverd, waarom zou er geen plant mogen staan? Ik heb ook planten in de kam ...
Geen idee maar ik ben voor de eerste keer mama dus vind alles eng en onzekere mama ben ik zo wie zo. Als er wat met me zoontje gebeurt zal ik me eigen nooit vergeven

5 jaar geleden

Je moet alleen oppassen dat ze niet met de handjes bij sommige plantjes kunnen. Sommige planten zijn giftig namelijk

VRIEND

5 jaar geleden

De kamer waar ik met de baby slaap staat vol met kamerplanten. Alle planten zijn ok, sommige hebben nog extra luchtzuiverende kwaliteiten. Planten zijn ook goed voor een gezonde luchtvochtigheid. Hier vind je de meest luchtzuiverende planten: https://www.groenrijk.nl/nieuws/63/top-10-luchtzuiverende-planten

VRIEND

5 jaar geleden

Zei het net tegen me man dat ik aan de andere kant een grote echte plant wil in de hoek Het enige wat die dee was zuchten dus ik moet denk ik nog me man over hallen 馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

5 jaar geleden

Ik heb deze. Hele fijne plant. Hoef je nauwelijks iets aan te doen. Heb m alleen laatst in een grotere pot gedaan en de stekjes in een andere pot gezet want ze groeien heel groot en best snel! Geen idee of ie giftig is. Volgens mij heet ie monstera nog iets.

5 jaar geleden

Je ziet 鈥榤 nog n茅t.. ideale plant, blaadjes gaan hangen als je 鈥榤 water vergeet te geven. 馃檲 Erna gaan ze weer mooi recht staan 馃憤馃徏