11 Reacties

3 jaar geleden

Geniet er lekker van. Voor je het weet is het een papa's kindje 😂

VRIEND

3 jaar geleden

Hier juist andersom qua troosten.. Bij papa op de arm is hij gelijk stil. Vond ik eerst heel lastig, maar bedenk me nu dat het fijn is als je zo'n band hebt met een kindje :)

3 jaar geleden

Jaa hier ook! Paar weken geleden was het echt heel erg. Komt bij ons doordat ik thuis zit met de kleine (vanwege Corona) en papa gewoon werkt. Lekker samen spelen en knuffelen de hele dag (ja soms ook vermoeiend) + eenkennigheid erbij. Wel lastig met in de nacht wakker worden want papa krijgt hem dus echt niet in slaap, gaat hij keihard schreeuwen. Zorgt soms voor irritatie bij papa, dus die probeert extra tijd met hem door te brengen en heb het gevoel dat het nu al een stuk beter gaat!

3 jaar geleden

Ja hier ook! Al moet ik wel zeggen dat ze bij mn vriend sneller in slaap valt. Ik denk dat dat komt omdat hij qua karakter heel rustig is en die rust ook uitstraalt. Bij mij is ze altijd veel drukker en aanweziger. Door corona werk ik een stuk minder en gaat ze ook niet meer naar de opvang. Mijn vriend werkt wel nog fulltime. Gelukkig mag onze opvang weer open en in overleg ga ik haar 1 dag per week brengen. Anders wordt ze denk ik veel te eenkennig..

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ja hier ook! Al moet ik wel zeggen dat ze bij mn vriend sneller in slaap va ...
Ja dat klinkt logisch, dat is bij ons dus andersom 😄

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ja hier ook! Al moet ik wel zeggen dat ze bij mn vriend sneller in slaap va ...
Oh wat gek! Ik zou dat ook erg prettig vinden maar onze kinderopvang (en ik dacht allemaal) mag niet open, alleen als noodopvang?

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Oh wat gek! Ik zou dat ook erg prettig vinden maar onze kinderopvang (en ik ...
Wij zitten bij een gastouder, misschien is dat anders? Daarbij heeft mijn vriend wel een baan waarbij thuiswerken onmogelijk is. Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar ik heb dit in overleg met haar gedaan omdat het niet perse noodzakelijk is. Ik breng haar ook op een dag dat ze maar 2 andere kindjes heeft, en dat zijn mijn neefjes.

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Wij zitten bij een gastouder, misschien is dat anders? Daarbij heeft mijn v ...
Ah dat zal het zijn dan! Zullen dan andere regels hebben denk ik. Beetje jaloers wel 😉

3 jaar geleden

mijn kleine slaapt het liefst bij mij in me armen. maar gelukkig vind hij papa ook erg leuk. hij heeft een hele drukke baan en is vaak laat thuis. meerdere keren per dag belt hij video . en dat vind hij helemaal geweldig. vaak zijn papa's minder interessant omdat ze meer afwezig zijn . dit is denk wel leuke oplossing zodat papa ook wat vaker in beeld is. althans hier helpt het goed. hij wordt er altijd super vrolijk van

3 jaar geleden

Hier echt papa’s kindje. Als die binnenkomt veel enthousiaster dan wanneer ik binnen kom😏

3 jaar geleden

Yup! Mama's boy en ik vind het heerlijk🤭 Soms rot voor mijn man maar hij vind het ook zo leuk om te zien dat de kleine zo verlangt naar mij. Hij geeft wel toe vaak jaloers te zijn dat onze kleine man alleen mij wilt plat knuffelen en zoenen🤣 ondanks dat ik zo mijn best doe om papa erbij te betrekken....zal vast een tijd aankomen dat hij mama-moe wordt😭