29 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Roosjee7

Wij hebben 1 dag p week flexibele opvang en ze gaat 1 a 2 dagen naar haar o ...
Ja die 8 uurs diensten is fijn. Maar wij hebben ook 3 en 6 uurs diensten. En dat is echt kl*te. Dat hadden ze ook met mijn sollicitatie niet aangegeven. Zou 1x per maand een 3 uurs dienst hebben... jaja het zijn er vanaf 1 januari al 6 geweest 🙈

3 jaar geleden

Reactie op baby078

Ik zit hier ook wel eens over na te denken! Alleen ik weet niet zo goed wel ...
Bloedprikken op locatie. Zit je in schaal 35. Bij de meeste verpleeghuizen zit je hier ook in. Of je moet EVV-er zijn, da zit je in 40 😉

3 jaar geleden

Ik werk 24 uur (vpk in het ziekenhuis). Mijn man is zelfs elke 6 weken 2 weken van huis. Wij hebben met opzet dus gekozen voor een flexibele gastouder en geen kinder opvang. Ik app haar elke maand als ik mijn rooster heb de dagen door en dat is nooit een probleem. Ook kan ik mijn dames dan al om 6.30 uur brengen.

3 jaar geleden

Ik werk onregelmatig en vriend regelmatig. Ma vriend vrij Di ik vrij (dmv ruiling, dan werk ik bijv een dag in het weekend Woe opa & oma Do oma Vrij mijn vaste vrije dag Ik vind het met wisseldiensten juist de luxe dat ik kan ruilen en we geen opvang nodig hebben

3 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Bloedprikken op locatie. Zit je in schaal 35. Bij de meeste verpleeghuizen ...
Ah oké! Ik zit nu in schaal 45 dus dat is dan toch een stap terug.

3 jaar geleden

Bedankt voor al jullie verhalen! Leuk om te lezen hoe andere mama’s het aanpakken. 😊

3 jaar geleden

Hier is mijn man een dagje thuis, 2 dagen naar de oma’s een dagje naar de gastouder en zelf een vaste vrije dag. Mijn man zit in het onderwijs en is dus alle weekenden thuis.

3 jaar geleden

Ik werk ook als verpleegkundige in een ziekenhuis 30 uur per week en doe daar nog thuisverpleging bij. Wij hebben jammer genoeg geen grootouders die vaste dagen willen kijken. Wij hebben ook een flexibel opvangplan. Vanaf dat ik mijn uren weet moet ik de dagen door geven aan de opvang. Soms gebeurt het wel dat een bepaalde dag volzet is dan gaat ze naar oma. Vaak wel puzzelen want men man werkt ook in ploegen dus oma wordt vaak ingeschakeld indien we beiden een laatdienst hebben. Maar heb een strakke planning en lukt wel.

3 jaar geleden

Ik ben verzorgende en werk alleen maar avond en nachtdiensten... Moest paar maanden geleden al even lachen stond een topic over nachtdienst....en ik had voor het eerst weer eens 3 nachten na me verlof.... dus begon te lezen.... gelukkig nooit last gehad van de diensten van het topic.....;) en geniet van de nachtdiensten op me werk 😀