41 Reacties

3 jaar geleden

O echt he 🤣 opzich doet hij het wel maar er zijn absoluut momenten geweest dat hij stond te kokhalzen en als het even kan laat hij het aan mij over 😅

3 jaar geleden

Hahaha hier doet hij het gelukkig wel gewoon.... succes met de luiers😉🤪😂

3 jaar geleden

Die van mij zit al te kokhalzen als ze gepoept heeft.. no way dat hij de luier verschoont als ik er ben. Als hij het wel moet doen is het voor niemand leuk aangezien ze keihard moet huilen van al die harde enge geluiden die papa maakt.

3 jaar geleden

Nee mijn man doet het gelukkig wel gewoon. Ik denk dat we het allemaal weleens vies vinden. Door je mond ademen en niet aanstellen 🤭😉

3 jaar geleden

Nou ik ergerde me al aan mijn man omdat hij hij het steeds niet wil doen maar ben dus niet de enige met zo’n man😂🙄

3 jaar geleden

Hahaha die van mij moet wel! Hij kan moeilijk onze zoon een hele dag in een poepluier rond laten lopen.. Maar vaak met gemopper, geklaag en kokhalzen. Aansteller 😜🤭

3 jaar geleden

Reactie op ilona01

Nou ik ergerde me al aan mijn man omdat hij hij het steeds niet wil doen ma ...
Haha nope! Hier ook! Gisteren was ik aan het koken en de kleine boef had een poepluier, en ik kon echt niet naar boven lopen. Dus toen kwam hij supertrots naar beneden met een pamper in z'n handen. En de rest van de avond heb ik moeten horen hoe trots hij was🤣🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Hahah hier doet mijn man het wel! Mijn man is door de weeks altijd weg van huis en alleen de weekenden thuis. Dus de poepluiers zijn voor hem het weekend 🤣. Hij heeft nog heel wat poepluiers in te halen 🤪

3 jaar geleden

Reactie op Martje-24

Haha nope! Hier ook! Gisteren was ik aan het koken en de kleine boef had ee ...
Hahaa jaa dan zijn ze zo trots😂 alsof ze een wonder hebben verricht 🙄

3 jaar geleden

Ja hoor, mijn man begint ook gelijk te kokhalzen, dus zodra hij ruikt dat mijn dochter een poepluier heeft dan wordt ze gelijk naar mij gestuurd😉

3 jaar geleden

Hij komt er altijd onderuit op de een of andere manier. 😬

3 jaar geleden

Die van mij rent altijd weg als hij weet dat onze zoon een poepluier heeft

3 jaar geleden

Mijn man doet juist vol trots de poepluiers, dat is een beetje zijn taak met de baby 🤭

3 jaar geleden

Mijn man laat het graag aan mij over 🤣 Maar als ik er niet ben en hij alleen is met onze kleine man..moet hij wel en verschoont hij gelukkig wel een poep luier.

3 jaar geleden

Hier is het juist andersom. Mijn man verschoont het grootste deel van de luiers en ook nog eens 2 keer zo snel

3 jaar geleden

Hier is het ook andersom: in ga over de input en mijn man over de output. Hij heeft op een grappige manier zelfs enige fascinatie voor de meest vieze luiers 😂

3 jaar geleden

Nee hier doet mij man het gewoon. Haha zou het ook wel gek vinden als hij er moeilijk over doet. Kleine moeite toch 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Gelukkig doet mijn man het gewoon. Ik vind dat altijd aanstelleritis, zit gewoon tussen de oren van die mannen. ;)

3 jaar geleden

Mijn man moet ook kokhalzen bij vieze poepluiers. Ga je niet dood aan dus hij doet gewoon zijn deel zonder klagen.

3 jaar geleden

Hier ook niet! Maar dat was mijn eigen schuld🤣 de baby had een poepmachine aanval toen ik weg was.. hij trok de la open.. geen pampers🤣 hij wilde natte billendoekjes pakken.. OP🤣🤣 hij trok de la open voor nieuwe te pakken OOK OP🤣🤣🤣🤣 ik was vergeten bij te vullen🤣 overigens gaat die ook helemaal over zijn nek