41 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook niet! Maar dat was mijn eigen schuld🤣 de baby had een poepmachine ...
Omgg de ergste nachtmerrie van een man🤣🤣🤣🤣 Geweldig zeg! Arme hij🤣🤣 desondanks geloof ik wel dat je er achteraf best om kan lachen🤣

3 jaar geleden

Hier ook niet! Maar dat was mijn eigen schuld🤣 de baby had een poepmachine ...
Hoezo jouw schuld dan? Hij kan toch ook bij vullen?

VRIEND

3 jaar geleden

Als we beide thuis zijn, doen we het altijd samen 😅 onze dochter is zo wild , dat mijn man haar benen vast houdt en ik verschoon dan in alle haast de billen. Alleen is het bijna niet te doen 😂 uiteraard gebeurt het vaak genoeg dat het wel alleen moet , maar liever niet , hahaha

3 jaar geleden

Hahah neeee gelukkig niet, enige waar ik me aan irriteer is dat hij zoveeeeel billendoekjes gebruikt 😅😂

3 jaar geleden

Reactie op MamavanFrenkie

Hahah neeee gelukkig niet, enige waar ik me aan irriteer is dat hij zoveeee ...
Haha hier is het precies andersom. áls hij het doet dan gebruikt hij heel weinig. En ik juist veel

3 jaar geleden

Reactie op Martje-24

Haha hier is het precies andersom. áls hij het doet dan gebruikt hij heel w ...
Hahah, jaa ik vouw ze gewoon dubbel en vegen maar! hij vouwt ze niet dubbel, gewoon elke keer een nieuw velletje 😂

3 jaar geleden

die van mij doet het ook liever niet. mits die geen keuze heeft en ik aan werk ben . 😅😅 denk dat alle mannen dit zo'n beetje hebben . ze doen het als het niet anders kan .

3 jaar geleden

Wow, haha, zijn jullie kerels dan nooit alleen met de kids? Ik zou ze maar snel laten oefenen hoor, duurt nog best lang voordat de kleintjes uit de luiers zijn. En daarna blijf je nog een hele tijd poepbillen afvegen na potje/wc. De mijne heeft van die luiers geen last, maaaaar als iemand overgeeft, gaat hij wel het liefst het huis uit haha... Maar goed, uiteindelijk helpt hij gewoon (soms al kokhalzend) mee!

3 jaar geleden

Ik word echt ongelukkig van het gebrek aan emancipatie hier. Ben blij dat wij thuis de taken eeuwig verdelen. Vinden jullie poepluiers verschonen dan leuk ofzo?

3 jaar geleden

Reactie op lennypiepje

Hoezo jouw schuld dan? Hij kan toch ook bij vullen?
Ik ben zelf de hele dag thuis en ik vind wie t opmaakt moet het bijvullen👍🏼

3 jaar geleden

Reactie op lennypiepje

Ik word echt ongelukkig van het gebrek aan emancipatie hier. Ben blij dat w ...
Ieder zijn eigen huishouden🤷🏻‍♀️ sommige mannen werken de hele dag hard waarvan de vrouw thuis haar ding doet

3 jaar geleden

Ieder zijn eigen huishouden🤷🏻‍♀️ sommige mannen werken de hele dag hard w ...
Als je thuis bent met kind dan is dat toch ook hard werken?

3 jaar geleden

Reactie op lennypiepje

Als je thuis bent met kind dan is dat toch ook hard werken?
Ik denk dat dit een hele andere discussie is en niks meer met deze topic te maken heeft ;) ik vind dat diegene die het meeste thuis is ook het meeste in het huishouden moet doen. En ja dit is ook hard werken maar dat hoort er wel bij. Je zit toch niet alleen maar de hele dag met je kind te spelen..

3 jaar geleden

Reactie op lennypiepje

Als je thuis bent met kind dan is dat toch ook hard werken?
Ik heb toch nergens gezegd dat je dan lui op de bank zit🤣 geloof me het is idd hard werken volgens mij vis je naar een discussie toe

3 jaar geleden

Reactie op Jvp

Ik denk dat dit een hele andere discussie is en niks meer met deze topic te ...
Klopt helemaal

3 jaar geleden

Ik heb toch nergens gezegd dat je dan lui op de bank zit🤣 geloof me het is ...
Dat zeg ik toch ook niet? Ik bedoel dat als jij de hele dag met kind(eren) thuis bent na een werkdag net zoveel recht hebt om niet alle strontluiers te hoeven verschonen. Het valt mij gewoon op hoeveel vrouwen hier aangeven dat hun man bijna nooit een luier verschoont. Ik vind dat heel droevig.

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Wow, haha, zijn jullie kerels dan nooit alleen met de kids? Ik zou ze maar ...
Nee, mijn man werkt 40 a 50 uur per week, en ik ben over het algemeen thuis, maar heb ook mijn studie. Tja.. tis niet overal hetzelfde he🙊

3 jaar geleden

Reactie op lennypiepje

Dat zeg ik toch ook niet? Ik bedoel dat als jij de hele dag met kind(eren) ...
Ik denk dat het meerendeel van de vrouwen liever onafhankelijk zijn van andere mannen, en het uiteindelijk liever zelf doen dan dat het met veel gezucht en gekokhals moet. En ja, mogen we soms even ons hart luchten op een forum? Uiteindelijk kunnen we er allemaal om lachen dat hun kokhalzend boven hun kind staan en wij al een heleboel poepluiers gezien hebben. Is geen kritiek op de mannen, het is positief opbouwend commentaar😄😄

3 jaar geleden

En correctie, het gaat over POEPluiers hier. Luiers in het algemeen is geen probleem, bij mij tenminste.

3 jaar geleden

Mijn man is huispapa en doet alles met liefde 😍 Ook de meest stinkende poepluiers hihi