30 Reacties

5 jaar geleden
Reactie op Jennnnyyy
Ik heb hem sinds een week en ben erg tevreden. Ik kolf 7x per dag
Fijn om te horen, dankje! Kraamhulp en een andere kersverse mama die ik ken in het appartementencomplex waar wij wonen bevelen hem aan.

5 jaar geleden
Reactie op Lucia87
Ik had hem bij mijn eerste al en ook op aanbeveling van de kraamzorg destij ...
Dankje, klinkt heel goed!😏

5 jaar geleden
Ik heb de oudere variant hiervan, topapparaat!! Mijn borstvoeding vanaf 4 dagen helemaal gekolfd omdat mn dochter te veel afviel /te weinig aan kwam. Dus 8x per dag kolven, met dit apparaat is het heel goed op gang gekomen!

5 jaar geleden
Ik vind Medela echt top als kolfapparaat. Bij onze 4e ga ik Medela weer aanschaffen. En alle onderdeeltjes zijn ook los verkrijgbaar, mocht er toch iets kwijt/kapot raken. En alles is goed te reinigen!

5 jaar geleden
Goeie topic! Zijn er ook dames die ervaring hebben of een vergelijking kunnen delen tussen medela en Philips advent electrische borstkolf SCF395/11? ( die van Philips zijn goedkoper) bij mijn vorige zwangerschappen heb ik de kolf geleend van vriendinnen. Helaas geen leen materiaal meer in mijn omgeving dus maar ik vind het ook wel een dure uitgave voor een laatste zwangerschap... sowieso besloten om te wachten met aanschaffen tot dat ik zeker weet of het nodig is, desnoods huur ik er eerst een.

5 jaar geleden
Reactie op CharlotteSK
Goeie topic! Zijn er ook dames die ervaring hebben of een vergelijking kunn ...
Er staan er ook veel op Marktplaats, misschien dat je er daar eentje kan kopen.

5 jaar geleden
Reactie op GB Mei 2020
Ik heb de oudere variant hiervan, topapparaat!! Mijn borstvoeding vanaf 4 d ...
Wat goed zeg om te horen! Ik heb mijn borstvoeding ook flink moeten laten opstarten dmv zo’n grote gehuurde kolf. Wat een life saver was dat zeg!

5 jaar geleden
Reactie op SorayaSteenbergen
Ik vind Medela echt top als kolfapparaat. Bij onze 4e ga ik Medela weer aan ...
Wauw de vierde al, dat zegt wel heel wat! Dat vind ik ook echt ideaal dat alles los verkrijgbaar en reinigbaar is.

5 jaar geleden
Er staan er ook veel op Marktplaats, misschien dat je er daar eentje kan ko ...
Heb ik idd ook gekeken... !

5 jaar geleden
Reactie op CharlotteSK
Goeie topic! Zijn er ook dames die ervaring hebben of een vergelijking kunn ...
Ik heb er nog geen ervaring mee maar heb deze gratis kunnen bestellen via de verzekering. Die geven geen vergoeding voor huur maar wel voor een nieuwe. Weet niet hoe je verzekerd bent?

5 jaar geleden
Reactie op Arequipa
Ik heb er nog geen ervaring mee maar heb deze gratis kunnen bestellen via d ...
Net uitgezogd.. Ik krijg korting op huur. 2,50 per dag voor zo een medela ziekenhuis apparaat. Dit vind ik wel fijn om in het begin de boel wat extra aantezwengelen als dat nodig is! Als het eenmaal loopt kan ik rustig onderzoeken wat ik wil...

5 jaar geleden
Een huurkolf is in het begin heel fijn als het nodig is. Dat zijn echt professionele dingen (kosten iets van 3000 piek geloof ik). Ik zou er zelf pas een aanschaffen als het nodig is. En dan wel een nieuwe, want tweedehands is best risicovol. Ze hebben niet allemaal een functie die voorkomt dat de melk terug loopt het apparaat in. Er hoeft maar een druppeltje in achtergebleven te zijn om allerlei nare schimmeltjes te kunnen hebben achterlaten. Zelf heb ik een ernstige vorm van spruw gehad na de geboorte van mijn zoon. Zoveel pijn dat ik flauwviel tijdens het voeden... ik moest toen heel veel kolven en heb mijn kolfapparaat tijdens deze zwangerschap weggegooid. Onderdelen vervangen kwam op 150 euro uit en dan was die motor dus nog “vervuild”. Ik heb nu een handkolf klaarstaan voor als het direct nodig is en zie dan wel verder. Succes!

5 jaar geleden
Reactie op zonnestraaltje
Een huurkolf is in het begin heel fijn als het nodig is. Dat zijn echt prof ...
Owhh wat naar die spruw! Bedankt voor het delen. Ik ga het idd ook zo doen...

5 jaar geleden
Ik heb hem nu twee dagen en vind hem echt heel fijn! Makkelijk in gebruik! Heb ook gekolfd met een ardo en die vond ik echt vreselijk!