22 Reacties

3 jaar geleden

Haha heel herkenbaar dit verhaal. Ik ben 35 weken zwanger van nummer 2 door een soortgelijke situatie. Ik ben duidelijk geweest. Ik wil nog een 2e en liefst snel na elkaar. Als je dat niet wil, prima en jouw verantwoordelijkheid. En hier zijn we😜

3 jaar geleden

Reactie op BBTV

Haha heel herkenbaar dit verhaal. Ik ben 35 weken zwanger van nummer 2 door ...
Hoe was de reactie van jouw man?

3 jaar geleden

Hoe was de reactie van jouw man?
Eigenlijk heel goed en fijn. Hij zei meteen oké we gaan het doen toen ik een positieve test liet zien.

3 jaar geleden

Reactie op BBTV

Eigenlijk heel goed en fijn. Hij zei meteen oké we gaan het doen toen ik ee ...
Oh dat is fijn. Mijn man roept alleen maar als het raak is pleeg je maar abortus...nou nee dus...

3 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Ze liggen altijd klaar maar daar blijft het dan ook bij. Hij zou zich 1,5 jaar geleden laten steriliseren maar de afspraak moet nog gemaakt worden. Ik kan daar best boos om worden. Ik denk dat ik mijn deel wel heb gedaan van jaren lang de pil slikken en 3 kinderen verder.

3 jaar geleden

Reactie op Dav

Hier hetzelfde probleem. Ze liggen altijd klaar maar daar blijft het dan oo ...
Oh dat is helemaal wat zeg. Ik snap je boosheid ook best wel. Als jullie beide niet meer willen dan is dat het minste wat hij kan doen toch.

3 jaar geleden

Oh dat is fijn. Mijn man roept alleen maar als het raak is pleeg je maar ab ...
Oh wow dat is heel heftig zeg. Hier is het na deze kleine ook afgelopen en zou hij zich laten steraliseren dus ik ben benieuwd naar de volgende discussies

3 jaar geleden

Vind ik ook ja

3 jaar geleden

Als je nog even wilt wachten raad ik je aan wel secuur hiermee om te gaan, heel erg gewenst maar : mijn man dacht ook laten we het een keer zonder doen en dat net na de geboorte van mijn zoon. Resultaat: in één keer raak en nu dus ondertussen 40 weken zwanger. Ik wil geen hormonen in mijn lijf meer, ben daar heel stellig in geweest.

3 jaar geleden

Oh dat is fijn. Mijn man roept alleen maar als het raak is pleeg je maar ab ...
Oh wow, ik vind dat best heftig hoor. Ik zou dan zeggen: geen condoom? Geen seks. Klaar. Misschien doet ie er dan wel moeite voor. Hier koopt hij ze zelf en worden ze ook gewoon gebruikt. Geen wens voor een derde en aan het idee van sterilisatie kan hij nog niet wennen. Dan is hij ook zijn verantwoordelijk, niet alleen die van mij.

3 jaar geleden

Oh dat is fijn. Mijn man roept alleen maar als het raak is pleeg je maar ab ...
Dat is heftig zeg! En ook oneerlijk vanuit je man naar jou. Wat Fabii zegt: dan maar geen sex.

3 jaar geleden

Oh dat is fijn. Mijn man roept alleen maar als het raak is pleeg je maar ab ...
Schandalig

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Oh wow, ik vind dat best heftig hoor. Ik zou dan zeggen: geen condoom? Geen ...
Ja dan gaat het 3x goed en gebeurd het weer niet. En geen seks heb ik mezelf ook mee. En ik heb ook zoiets van ik wil wel heel graag en hij weet dat ook. Dan gebeurd het maar schiet er steeds vaker door mijn hoofd. Al vind ik dat ook weer slecht vanuit mijn kant want zijn nee neem ik wel serieus.

3 jaar geleden

Ja dan gaat het 3x goed en gebeurd het weer niet. En geen seks heb ik mezel ...
Als hij geen condoom wil gebruiken, dan neemt hij toch eigenlijk zijn eigen 'nee' ook niet serieus. Weet je, het is makkelijk als buitenstaander maar alleen jij kent je man. Hoe reageert hij als je wel zwanger raakt? Draait ie dan bij of niet? En wat doet dit met jullie relatie? Is het dan jouw 'schuld' dat je zwanger bent? Dat hij roept 'dan maar abortus' vind ik heel heftig, zelfs al is het misschien in de verste verte een beetje luchtig bedoeld. Heb je weleens gevraagd wat hij zou doen als je zwanger raakt en abortus geen optie is? Wat dan?

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Als hij geen condoom wil gebruiken, dan neemt hij toch eigenlijk zijn eigen ...
Zeker eens gevraagd. Maar dan is zijn antwoord je weet hoe ik er over denk. De abortus opmerking is niet luchtig bedoeld dat weet ik wel. Als ik zou denken dat hij wel bij zou draaien dan zou ik de gok wel durven nemen want hij weet wat er kan gebeuren als er seks is zonder condoom.

3 jaar geleden

Zeker eens gevraagd. Maar dan is zijn antwoord je weet hoe ik er over denk. ...
En wat als je zwanger raakt en het kindje houdt? Wat gebeurt er dan met jullie relatie?

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

En wat als je zwanger raakt en het kindje houdt? Wat gebeurt er dan met jul ...
Ik denk niet dat hij weg zal gaan. Maar dan iets zal hebben van jouw keuze dan zorg jij er maar voor. Een goede vriend van hem heeft dat ook zo gedaan en dat gedrag vind hij logisch....

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

En wat als je zwanger raakt en het kindje houdt? Wat gebeurt er dan met jul ...
Maar daar word niemand gelukkig van en daarom let ik er maar op. Ergens overweeg ik ook een koperspiraaltje ondanks dat mijn wens zeer groot is wil ik het niet op zn manier

3 jaar geleden

Ik denk niet dat hij weg zal gaan. Maar dan iets zal hebben van jouw keuze ...
Pfff... Hele slechte vergelijking maar ik moet meteen aan mijn broer denken. Onze poes ging dood en er was de vraag of weer een kitten wilden. Mijn broer zei 'nee, van mij hoeft het niet'. Terwijl hij ontzettend houdt van katten. Er kwam wel een kitten en mijn broer was er dol op, zoals verwacht. Alleen kwam hij zo onder alle zorg uit (kattenbak, viezigheid opruimen), want 'ik wilde nooit een kat'... Lijkt me geen goed plan om 'per ongeluk' zwanger te worden. Maar ik vind ook gewoon dat je man zijn best moet doen om te zorgen dat het niet gebeurt als hij er zo verschrikkelijk op tegen is.

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Pfff... Hele slechte vergelijking maar ik moet meteen aan mijn broer denken ...
Je voorbeeld komt wel op het zelfde neer ja. En ik ga dat ook zeker niet doen maar ben het gewoon zo zat die laksheid.