197 Reacties

3 jaar geleden

Yep! Al 13 weken! Uitgerekend in april! 🤭

3 jaar geleden

Nee😅😅 ik wacht nog even een paar jaar.

3 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Yep! Al 13 weken! Uitgerekend in april! 🤭
Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Zou zo graag willen maar wil eerst een eigen huisje.. dus gaat helaas nog even duren😢

3 jaar geleden

Neen ik wacht nog even tot de kleine naar school gaat. 😅

3 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Yep! Al 13 weken! Uitgerekend in april! 🤭
Superleuk! Proficiat!

3 jaar geleden

Nou het zou natuurlijk fantastisch zijn, wij willen niet te lang wachten.. maar heb een keizersnede gehad, bevallen op 10 mei.. voel me prima, maar vind het toch wel spannend!

3 jaar geleden

Begint steeds meer weer te kriebelen bij ons. Maar wachten even tot de kleine meid een jaar is

3 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Yep! Al 13 weken! Uitgerekend in april! 🤭
Wauw! Gefeliciteerd! Ben zo benieuwd, ik ga vd week voor de zekerheid ook testen. Kriebelt hier ook weer, maar het lijkt mij ook wel pittig.

3 jaar geleden

Wow zo snel...normaal moet je je lichaam 9 mdn laten ontzwangeren

3 jaar geleden

Reactie op Daisy33

Nou het zou natuurlijk fantastisch zijn, wij willen niet te lang wachten.. ...
Best wachten...heeft gyne dat niet gezegd dat je lichaam eerst moet herstellen .nte snel zwanger worden kan zorgen voor te veel druk op het litteken

3 jaar geleden

Voor ons nog afwachten, ongelukje gehad... dus binnenkort weten we het 😅 was wel weer heel misselijk opeens, en om eerlijk te zijn zit ik er nu nog niet op te wachten, 1 kleine is al genoeg op het moment 🤣🙃 Dus hopen dat het nu negatief is en dan wanneer we er weer echt voor gaan het lukt!

3 jaar geleden

Reactie op Lisette879

Wauw! Gefeliciteerd! Ben zo benieuwd, ik ga vd week voor de zekerheid ook ...
Ik had het niet helemaal geplant zo maar na 7 jaren iui ivf en trajecten zijn we super gezegend met dit wonder! En natuurlijk onze zoon van 6 maanden

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

Wow zo snel...normaal moet je je lichaam 9 mdn laten ontzwangeren
Je MOET helemaal niks. Is ieders eigen keuze en als je snel herstelt kan het gewoon.

3 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Yep! Al 13 weken! Uitgerekend in april! 🤭
Gefeliciteerd!!! Leuk!

3 jaar geleden

Nee, wij wachten nog minimaal een jaar. Wil lekker van de kleine genieten en gedurende zijn eerste jaar volledig op hem focussen. Het lijkt mij eerlijk gezege pittig om een baby te hebben en zwanger te zijn.

3 jaar geleden

Jaaa zondag getest! En als alles goed gaat in juni onze 2 e wonder 🥰 we waren ziek in de vruchtbare periode dus hoe het is gelukt, geen idee 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Jaaa zondag getest! En als alles goed gaat in juni onze 2 e wonder 🥰 we wa ...
Ahhhh gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Jaaa zondag getest! En als alles goed gaat in juni onze 2 e wonder 🥰 we wa ...
Gefeliciteerd!!

3 jaar geleden

Thnx ladies🥰🥰🥰