197 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Jaaa zondag getest! En als alles goed gaat in juni onze 2 e wonder 🥰 we wa ...
😍😍😍😍😍 Zo leuk, gefeliciteerd! Nu al een super sterk baby’tje, gewoon door zieke periode gekomen!

3 jaar geleden

😍😍😍😍😍 Zo leuk, gefeliciteerd! Nu al een super sterk baby’tje, gewoon d ...
Aaaah Lief, thnx! Lets hope so 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

3 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Ik had het niet helemaal geplant zo maar na 7 jaren iui ivf en trajecten zi ...
Wat mooi!! Extra fijn nieuws dus:) veel geluk!

3 jaar geleden

Reactie op cha2020

Je MOET helemaal niks. Is ieders eigen keuze en als je snel herstelt kan he ...
Moeten is mss wat sterk uitgedrukt maar meeste.gynaecologen raden het af.

3 jaar geleden

Oh wat wou ik dat ik ook weer zwanger was 🥺 ik was 17/05 uitgeregend maar ben 30/04 bevallen. Ben nogsteeds niet ongesteld geweest en elke zwangerschapstest was tot nu toe negatief. Ik hoop zo erg ooit nog eens een tweede lijntje te mogen zien!

3 jaar geleden

Gefeliciteerd voor iedereen die weer zwanger is! 🥰 mijn vriend en ik hadden vandaag nog een discussie er over hahaha. De eerste kwam als verrassing en ik zei dat ik als zij 1,5 is wel voor een tweede wil proberen. Hij vind 3 een mooie leeftijd 🤣. Ik heb nu een spiraal dus verrassingen zitten er niet meer in. Maar ik hoop toch over 1,5 jaar wel weer zwanger te zijn🥰

3 jaar geleden

Gefeliciteerd voor de zwangere, super leuk! Ik had het al wel gewild weer. Maar door m’n rug en bekkenklachten gaat het voorlopig niet. De vraag is of het nog wel zal kunnen. Zo hard bezig met trainen en behandelingen in hoop dat het over een jaartje misschien toch kan.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd voor de zwangere, super leuk! Ik had het al wel gewild weer. ...
Zelfde verhaal helaas. Wel goed dat we realistisch kunnen nadenken. Die gedachte geeft mij kracht.

3 jaar geleden

Nog niet.. heb keizersnede gehad, dus wil nog half jaartje wachten en dan hopen dat het nu natuurlijk gaat lukken. Hebben nog een emmy in de vriezer, die wil ik nog "proberen". Maar geen ellenlang traject meer. Mocht het lukken, dan is het mooi en anders zijn we gezegend met 1 heel groot wonder 💙

3 jaar geleden

Gefeliciteerd voor de mama's die alweer zwanger zijn!♥️ Wij wachten met weer opnieuw proberen totdat ze ongeveer 1 jaar oud is. Dat is voor mijn lichamelijke en geestelijke gezondheid beter. En ik wil nog een loopbaanoriëntatie traject eerst afronden.😊

3 jaar geleden

Zou het heel graag willen in mei 2020 bevallen van een ivf baby. Hoop zo dat het vanzelf lukt en anders aankomend zomer nog een keer ivf proberen💪

3 jaar geleden

Ik zou het best willen, maar weet wachten toch nog even tot ze een jaar is. Maar misschien kunnen we niet zo lang meer wachten 🙈 Zou het helemaal niet erg vinden als ik nu alweer zwanger zou zijn. Vind het wel lastig op het werk eerlijk gezegd, snel achter elkaar. Hoe vinden jullie dat?

3 jaar geleden

Mijn voorgevoel klopte.... Positieve test 🙄😊🧡

3 jaar geleden

Gefeliciteerd voor de zwangere, super leuk! Ik had het al wel gewild weer. ...
Jeetje ik heb hetzelfde probleem.. beterschap! Wat heb jij precies met je rug?

3 jaar geleden

Reactie op Selll

Jeetje ik heb hetzelfde probleem.. beterschap! Wat heb jij precies met je r ...
Bale is dat he. Vond de zwangerschap ook heel zwaar. En jij? Ik heb een dubbele scoliose in m’n rug. Daar heb ik altijd wel veel pijn aan, maar normaal goed te doen. Door de zwangerschap zijn er bekkenklachten bijgekomen. M’n bekken kantelt steeds. De bekkentherapeut zet het wel recht maar dan zit er weer wat verkeerd in m’n rug en dan haalt het niet uit. De chiropraktor bezoek ik nu elke week. Normaal eens per drie maanden. Ik de zwangerschap heel pittig gehad zal je de verhalen besparen ;) Dus ja is de vraag of m’n lijf het nog een keer aankan. I hope so! En hoe zit het bij jou? Sterkte er ook mee hè, tis niet makkelijk

3 jaar geleden

Bale is dat he. Vond de zwangerschap ook heel zwaar. En jij? Ik heb een dub ...
Wat verschrikkelijk zeg. Ik heb ook scoliose, altijd al last van gehad wel te doen, maar nu toch wat erger door de bekkenpijn ook. Wat bij mij is gekomen door de HG, niks kunnen doen en de scoliose die gewicht moet dragen enzo. Bij mij komt ook steeds meer de vraag of mijn lichaam het wel aankan, een tweede. Ik ben niet tevreden met mijn bekkenfysio. Dus wil switchen en naar de chiropractor als second opinion. Maar nu met Corona, eerst familiebezoek Spanje, toen in quarantaine wegens oranje gebied, toen griep weken lang van mezelf en onze dochter en nu al weken verkouden ben ik alweer 1,5 maand niet kunnen gaan. En de volledige lock down op het oog...

3 jaar geleden

Zou niet weten hoe, hier nog geen cyclus te bekennen, waarschijnlijk door de borstvoeding. Ik ben wel benieuwd: degenen die zwanger zijn, geven jullie nog borstvoeding? (Ivm terugkeren cyclus..)

3 jaar geleden

Reactie op ikmissushi

Zou niet weten hoe, hier nog geen cyclus te bekennen, waarschijnlijk door d ...
Ik heb tot ongeveer 5 weken geleden borstvoeding gegeven. Al snel na het volledig stoppen, kwam een flinke menstruatie. Ik heb hiervoor altijd een supervaste cyclus gehad, dus volgens mijn app was ik al paar dagen over tijd. Aangezien het heel normaal is dat de cyclus onregelmatig is na bevalling, hadden we dus niet verwacht al zo snel weer zwanger te zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Lisette879

Ik heb tot ongeveer 5 weken geleden borstvoeding gegeven. Al snel na het vo ...
Wauw, dat is nog eens een gevalletje ‘in de roos schieten’! Gefeliciteerd! Ik wens je een goede zwangerschap :)

3 jaar geleden

Ik was eind April bevallen en nu weer zwanger, weer in April uitgerekend🙈