197 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Yep! Al 13 weken! Uitgerekend in april! 🤭
Ik ook! 14 april uitgerekend🙈

3 jaar geleden

Reactie op maru

Ik was eind April bevallen en nu weer zwanger, weer in April uitgerekend🙈
Ik ben 2 keer in april bevallen, alleen zit er bij mij 2 jaar tussen ipv 1. Moet zeggen dat ik dit al pittig vind, dus heb echt wel respect voor jullie dat het nog dichter op elkaar zit! En gefeliciteerd natuurlijk!

3 jaar geleden

Hier een spiraal maar toch een gek onderbuik gevoel dat het weleens raak zou kunnen zijn..... geen flauw benul hoe mijn cyclus loopt maar voel me al een tijdje extreem moe en misselijk. Durf niet goed te testen aangezien de kleine net 5.5 maand is en mijn man écht (nog) geen tweede wilt....

3 jaar geleden

Reactie op Evdp97

Hier een spiraal maar toch een gek onderbuik gevoel dat het weleens raak zo ...
Gewoon testen, als het zo is dan komt dat ook allemaal wel weer goed. Je klachten kunnen ook komen van ontzwangeren he

3 jaar geleden

Gewoon testen, als het zo is dan komt dat ook allemaal wel weer goed. Je kl ...
Ik ben eerlijk gezegd best bang voor een positieve test. Maakt mij dit nou een slechte moeder, er zijn er zoveel die wat graag een positieve test in handen hebben. Desondanks ga ik morgen ochtend dan toch maar een test halen. En zal het eens opzoeken over het ontzwangeren, bedankt voor de tip😊

3 jaar geleden

24 april bevallen (via keizersnede) nu rond de 10 weken zwanger. Geheel onverwachts 🙈 Morgen termijn echo Vind het wel erg spannend met m’n litteken en soms vraag ik me wel eens af hoe wat dat straks allemaal moeten gaan doen met 2 kleintjes en een druktemaker van 4

3 jaar geleden

Reactie op koos

24 april bevallen (via keizersnede) nu rond de 10 weken zwanger. Geheel onv ...
Hier maakte ik mij ook zorgen over. De verloskundige zei dat ik gewoon mag genieten. Mijn zoontje is straks 13 maanden dus ook super spannend zo!

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Hier maakte ik mij ook zorgen over. De verloskundige zei dat ik gewoon mag ...
Wat fijn dat dat gezegd is! Nu hopen dat dat ook lukt😉 Morgen na de echo ook een gesprek met de gynaecoloog om mijn zorgen te bespreken.

3 jaar geleden

Reactie op Evdp97

Ik ben eerlijk gezegd best bang voor een positieve test. Maakt mij dit nou ...
Ieders gevoel mag er zijn hoor! Hangt natuurlijk van je eigen maatstaven, draagkracht etc af. Ben erg benieuwd of je gevoel klopt. Hoe dan ook, het komt allemaal goed!

3 jaar geleden

👆🏻nog 1 die zwanger is

3 jaar geleden

Het is zo pittig! Ik ben zo moe!

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Het is zo pittig! Ik ben zo moe!
Wat vind je pittig? Zwanger zijn en nog een kleintje erbij.. overwoog het eerst ook maar denk niet echt dat mijn lichaam t aan kan nu zo snel weer zwanger 🥺

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Het is zo pittig! Ik ben zo moe!
Ik dus ook

3 jaar geleden

Ik ben ook veel moe, ben nu 7+3 weken. Mijn zoon nu 6 maanden. Thuis werken helpt enorm. Spugen begint nu ook weer beetje. Ik ga vaak tegelijk met hem naar bed en doe overdag dutjes mee, heerlijk! Hang in there lady's, we kunnen dit :).

3 jaar geleden

Reactie op 2020/06

👆🏻nog 1 die zwanger is
Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

De vermoeidheid icm werken in die fuxking Corona crisis. Heb gewoon geen puf voor zoontje. Ik zou zo graag een dag willen slapen, maar moet hele weekend ook werken ivm nakijken. Op werk komt er ook gewoon geen rust 😭😭😭

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

De vermoeidheid icm werken in die fuxking Corona crisis. Heb gewoon geen pu ...
Jeetje.. het lijkt me idd heel erg zwaar. Sterkte!!!

3 jaar geleden

Reactie op Lisette879

Ik ben ook veel moe, ben nu 7+3 weken. Mijn zoon nu 6 maanden. Thuis werken ...
Heerlijk thuis werken Kon ik dat maar helaas...

3 jaar geleden

Reactie op Evdp97

Hier een spiraal maar toch een gek onderbuik gevoel dat het weleens raak zo ...
Hier hetzelfde. Spiraal en ook een gek onderbuik gevoel. Mijn man zei van de week ook; jeetje je lijkt wel zwanger.. (ik heb bepaalde dingen die ik tot nu toe alleen in m’n zwangerschappen heb gehad). Maar ondanks dat ik weet dat ik het alleen weet door te testen, durf ik niet. Zou nummer drie zijn en tweede keer door anticonceptie heen 😰 en heel eerlijk, een derde zo kort erop vind ik echt heel heftig!

3 jaar geleden

Ik ben ook weer zwanger. Onze dochter is nu 5 maand. Heb na mijn zwangerschap 1 keer een lichte menstruatie gehad en wachte eigenlijk op een normale menstruatie.. maar die kwam maar niet.. afgelopen werkend voor de zekerheid getest en die was positief. Niet gepland, maar zeker gewenst.( ook al hadden wij ook liever nog een jaartje gewacht) Morgen heb ik mijn eerste echo. Ben heel henieuwd hoeveel weken ik zwanger ben 😅