197 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Hier hetzelfde. Spiraal en ook een gek onderbuik gevoel. Mijn man zei van d ...
Poehhh, ik heb er ook eentje rondlopen van 2 en een zoontje van net 6 maanden. Ik kan me nu geen derde voorstellen🤣 ben mentaal kapot 😂

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Poehhh, ik heb er ook eentje rondlopen van 2 en een zoontje van net 6 maand ...
Me too! Kan wel janken! Maar goed, ik wacht met testen tot het weekend. Ben nu 1x ongesteld geweest en de eerste keren kan het gewoon ff duren voor er een beetje regelmaat in komt. We zien t wel!

3 jaar geleden

Ik heb ook een spiraal en had 2 maanden het gevoel zwanger te zijn (incl forse misselijkheid, vermoeidheid etc). Nou, vals alarm (gelukkig). Duss, het kan ook meevallen!

3 jaar geleden

Reactie op MF088

Ik heb ook een spiraal en had 2 maanden het gevoel zwanger te zijn (incl fo ...
Oooohhh fijn om te lezen! Daar gaan we dan maar voor! Klinkt echt heel ondankbaar.. maar ik kan een derde zwangerschap nu echt niet aan😰

3 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Oooohhh fijn om te lezen! Daar gaan we dan maar voor! Klinkt echt heel onda ...
Ik snap je helemaal hoor. Je kiest toch ook bewust voor anticonceptie. Ik ben ook heel blij met mijn kindje en wil graag een tweede, maar wel als ik daar aan toe ben 😉

3 jaar geleden

Reactie op Wumi

Voor ons nog afwachten, ongelukje gehad... dus binnenkort weten we het 😅 w ...
Klinkt gek om te horen dat je hoopt dat de test negatief is. Genoeg manieren om niet zwanger te raken en een vervelende opmerking voor mensen die er héél lang over (moeten) doen vind ik.

3 jaar geleden

Reactie op ElineMB

Klinkt gek om te horen dat je hoopt dat de test negatief is. Genoeg maniere ...
Tuurlijk is dat pijnlijk om te horen voor die mensen. Maar dat betekent niet dat dit gevoel er voor sommige andere mensen niet mag zijn toch? Onze tweede is door het condoom heen gekomen en daar was ik in eerste instantie best van geschrokken. Super blij met onze tweede zoon nu en zou niet meer zonder hem kunnen. Maar als ik nu pas zwanger was geweest (de oudste is nu 2) had ik dat helemaal prima gevonden. Maar soms loopt het leven anders...

3 jaar geleden

Reactie op MF088

Ik snap je helemaal hoor. Je kiest toch ook bewust voor anticonceptie. Ik ...
De test was negatief vanochtend! Maar nog steeds geen menstruatie.. geef nog volledig borstvoeding, dus zal wel lekker onregelmatig zijn...

3 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

De test was negatief vanochtend! Maar nog steeds geen menstruatie.. geef no ...
Meevallertje 😉

3 jaar geleden

Ik ben ook zwanger.. mijn zoontje is 6,5 maand. Ik werd maar niet ongesteld, maar toen ik in oktober niet ongesteld werd heb ik meerdere testen gedaan en steeds negatief. Toen dus niet druk gemaakt dat ik niet ongesteld werd. Vorige week was ik steeds niet lekker en had nog 1 test liggen. Ik wist 100% zeker dat ik niet zwanger was, maar toch binnen een seconde een dikke vette streep. Schrok me natuurlijk dood. Gewoon alles veilig gedaan.. Natuurlijk wel welkom maar wel even schrikken. Vrijdag een pretecho gehad omdat ik in de war was en wilde weten of ik dan al in september zwanger was geraakt. Maar met de (uitwendige) echo kon je alleen een vruchtzak zien en dacht ze dat ik misschien krap 6 weken was. Nu dus afwachten of het überhaupt iets is. Volgende week dinsdag heb ik de eerste echte echo.

3 jaar geleden

Zijn er ook dames met keizersnee zwanger? Ik ben al 4 dagen overtijd en moet nog een test doen. Ik vind het super spannend want ik moest 1 jaar wachten om weer zwanger te worden. Mn kindje is volgende week al 7mnd.

3 jaar geleden

Reactie op Ladydon

Zijn er ook dames met keizersnee zwanger? Ik ben al 4 dagen overtijd en moe ...
Ja ik ook met spoedkeizersnede. Wilde het ook uitstellen tot in ieder geval 6 maanden. Heb op mijn vruchtbare dagen niet eens sex gehad maatvracht zwanger 😬

3 jaar geleden

Reactie op Ladydon

Zijn er ook dames met keizersnee zwanger? Ik ben al 4 dagen overtijd en moe ...
Ik ook na spoed keizersnede indd.. ben ook heel benieuwd wat de gynaecoloog gaat zeggen 🤦🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op bb94

Ik ook na spoed keizersnede indd.. ben ook heel benieuwd wat de gynaecoloog ...
Had in een beetje paniek de verloskundige gebeld en die zei dat ik me nergens druk om hoefde e maken en gewoon mocht genieten 🤪

3 jaar geleden

Fijn om te lezen dat er meer zwangeren zijn. Ik zelf werd maandag enorm verrast en schat in dat ik al 10 weken moet zijn.. Kan pas over anderhalve week een eerste echo krijgen. Ben er blij mee en zie het als een mooi geschenk, maar ben ook wel een beetje bang voor reacties..

3 jaar geleden

Helaas vandaag een echo gehad en bleek dat hartje niet klopt. Wel mooi gegroeid tot mijn berekening. Dus is waarschijnlijk vandaag of gisteren gebeurd. Het is zo zuur. En nu is het afwachten.

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Helaas vandaag een echo gehad en bleek dat hartje niet klopt. Wel mooi gegr ...
Ohh wat vervelend 😔sterkte hoor

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Helaas vandaag een echo gehad en bleek dat hartje niet klopt. Wel mooi gegr ...
Oh joh wat sneu zeg. Sterkte

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Helaas vandaag een echo gehad en bleek dat hartje niet klopt. Wel mooi gegr ...
Sterkte meis...

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Helaas vandaag een echo gehad en bleek dat hartje niet klopt. Wel mooi gegr ...
Ach wat verdrietig 😞 Sterkte.