197 Reacties

3 jaar geleden

Hoe doen jullie dat nu met de baby? mijn kleintje trappelt vaak in me buik, ...
Kan allemaal geen kwaad! Je baby'tje is goed beschermd. Ik was zwanger en onze oudste was toen 2,5 jaar. Ze is nogal wild soms, dus regelmatig een elleboog/knie in mijn buik gehad, of 'even op schoot springen!!'... De verloskundige zei dat het zelfs tot het einde van de zwangerschap geen probleem is. Alleen bij echt hoge impact zoals een val op je buik moet je even aan de bel trekken. Oh, en gefeliciteerd! :-D Genieten!

3 jaar geleden

Nee maar zou het wel willen .. voor mijn zoontje een maatje. Maar denk dat het te snel is voor ons.😪

3 jaar geleden

Ja! Zo blij !! Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen omdat ik tot de ochtend wilde wachten, net een positieve test! Mijn zoontje is 24 mei geboren, ze zullen dus ong 14 maandjes schelen

3 jaar geleden

Nee nog niet zwanger! & Daar wachten we bewust ook nog mee. Hij kwam 5 weken te vroeg en veel te klein! Deze man eerst maar is zien groeien en ontwikkelen op zijn tempo. & Dan kijken we weer verder. 😉

3 jaar geleden

Ja ik, ik ontdek het net vandaag. 4 weken en, ik denk, zo’n 4 dagen zwanger nu. Ik had nog geen spiraal teruggeplaatst en wij wilden zeker nog een kleintje. Iets later dan... als ons zoontje 1 is... zoiets. We wisten natuurlijk dat we een risico liepen op een nieuwe zwangerschap, ook prima, maar nu al...!!! We meden eigenlijk de vruchtbare dagen die bij mij heel duidelijk aanwezig zijn. Maar deze keer meden we ze niet. We hebben sex gehad rond de eisprong. Mijn man is niet in mij klaargekomen, maar daarna nog wel even “naar binnen gegaan”. De kansen leken klein, maar blijkbaar zijn wij een nogal vruchtbare combinatie 🙈 Ik kan het nog niet bevatten. Ik was overtijd maar dacht “nee joh”. Ja, dus wel! Blij, verrast en flabbergasted. Kleintje is welkom, dat bovenal!

3 jaar geleden

Proficiat Astrid! Hartstikke leuk en geniet ervan 😃

3 jaar geleden

Hier ook weer. Ons meisje is van 4 juni. Lang geleden een keer een ongelukje gehad maar daarna gewoon 2 keer ongesteld geweest. (Dacht ik) december niet 24ste een test gedaan en ja hoor zwanger. Vandaag eerste echo gehad en bleek al 15 weken te zijn. Kleine schok maar ook zo blij💕

3 jaar geleden

Reactie op Vroo86

Hier ook weer. Ons meisje is van 4 juni. Lang geleden een keer een ongelukj ...
Gefeliciteerd! Eerste trimester ook weer overleefd 🙈🎉

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Eerste trimester ook weer overleefd 🙈🎉
Haha gefeliciteerd ben je inderdaad de eerste 15 weken goed doorgekomen!

3 jaar geleden

Reactie op Vroo86

Hier ook weer. Ons meisje is van 4 juni. Lang geleden een keer een ongelukj ...
Zo mooi 🥺 en lekker dat eerste trimester overgeslagen 🙌🏼

3 jaar geleden

Reactie op XSaar

Zo mooi 🥺 en lekker dat eerste trimester overgeslagen 🙌🏼
Ja was zeker een mooie verrassing. Ja maar vorige zwangerschap heb ik het eerste trimester ook nergens last van gehad.

3 jaar geleden

Jep! Inmiddels al 16 weken. We zijn 19 juni uitgerekend. ❤️👶🏼

3 jaar geleden

Yeb😍😍😍🙈

3 jaar geleden

Reactie op Babiesams

Ja! Zo blij !! Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen omdat ik tot de ocht ...
leuk mijn zoon is ook van 24 mei!! hoeveel weken ben je

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Zou het heel graag willen in mei 2020 bevallen van een ivf baby. Hoop zo da ...
Bij ons was het na een ivf zwangerschap inderdaad in eens raak op de natuurlijke weg! Heel erg wauw! En een enorm wonder!! 💞 hopelijk mogen jullie dat ook mee maken!

3 jaar geleden

leuk mijn zoon is ook van 24 mei!! hoeveel weken ben je
Sorry zag je berichtje nu pas! Ik Ben nu 6+4, dinsdag mijn eerste echo! Jij?!

3 jaar geleden

Hoi Allen, mijn zoon is van 24 mei en ik ben nu 8.6 weken zwanger. Als mijn zoon op m'n buik ligt, voelt het net alsof ik Adam tekort kom en heel misselijk wordt, herkennen jullie dit??

3 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Bij ons was het na een ivf zwangerschap inderdaad in eens raak op de natuur ...
Wauw leuk😍 zie nu pas je bericht hoop ook zo erg dat het op de natuurlijke manier lukt en anders hebben we al contact gehad met het ziekenhuis voor een 2de ivf poging voor in de zomervakantie

3 jaar geleden

Wij zijn aan het twijfelen of we er weer voor willen gaan of niet. Lastig, want hoeveel tijd ertussen is ideaal?

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Wij zijn aan het twijfelen of we er weer voor willen gaan of niet. Lastig, ...
ik vind het heerlijk dat ze dan beiden in de luiers zitten en beiden eruit.. ook kwa leeftijd en samen spelen lijkt het me nu echt leuk