197 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Wij zijn aan het twijfelen of we er weer voor willen gaan of niet. Lastig, ...
Denk dat niks echt ideaal is. Ieder leeftijdsverschil heeft zo zijn voor en nadelen. Probeer voor jezelf af te vragen waarom je twijfelt. Als je geen grote redenen kan bedenken om het nog niet te doen, ben je er klaar voor denk ik:) Ik heb 2 zoontjes die 2 jaar en 9 dagen verschillen van elkaar. Het is erg leuk, maar op bepaalde momenten vind ik het wel pittig met een mega eigenwijze peuter die zijn speelgoed niet wil delen met zijn kleine broertje 😅

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Wij zijn aan het twijfelen of we er weer voor willen gaan of niet. Lastig, ...
Ja lastig. Ik heb 3 kids in 3 jaar en 3 maand. Tussen de piste twee zit 13 maanden. Begin was super pittig. Nu bijna 4 en bijna 3 spelen ze heel veel samen. Net een tweeling. Tussen de jongste en middelste zit 2 jaar en de jongste en oudst dus 3 jaar en 3 maanden. Heeft ook wel weer wat met hoe ze op de baby reageren.. en hoe lief ze er voor zijn. Denk dat elke leeftijdsverschil zo zn voor en nadelen heeft. 😉

3 jaar geleden

Voor elk leeftijdsverschil is wel iets te zeggen. Dus die eierstokken zijn wel een goede leidraad. Snel achter elkaar is enorm zwaar maar na een tijdje heel leuk (ervaring) wat meer e r tussen is poll hee leuk omdat de oudste dan meteen meer betrokken is. Ik heb wel eens gelezen dat 4 jaar en tussen “perfect” is. Maar ja die eierstokken is een goede raadgever 😀

3 jaar geleden

Hey zat er netaan te denken 🤭 het zwanger zijn was toch een hele mooie periode

3 jaar geleden

Hahaha, ik vind het lastig hoor. Geef ook nummer 1 nog borstvoeding, dat is de enige reden dat ik denk even wachten. Even mijn lichaam helemaal weer voor mezelf. Van de andere kant slaat dat helemaal nergens op

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Hahaha, ik vind het lastig hoor. Geef ook nummer 1 nog borstvoeding, dat is ...
Ik geef ook nog borstvoeding en is ook de reden dat ik nog wacht, alhoewel ik zo super graag weer zou willen 🙈 pffff...

3 jaar geleden

Reactie op Melanievera

Ik geef ook nog borstvoeding en is ook de reden dat ik nog wacht, alhoewel ...
Gek he... vrouwen zijn gekke wezens.

3 jaar geleden

Ik ben ook weer zwanger! Vrijdag 1e echo gehad. 9+1. Ben wel heel benieuwd hoe deze zwangerschap zal verlopen.

3 jaar geleden

Oh joh ik denk dat ik een positieve test in handen heb. Heel erg licht streepje, in het daglicht te zien maar op camera dan weer niet. Ovulatietest was wel super positief. Geen idee waarom ik die 2 tegelijk gedaan heb maar m'n gevoel zei dat dat me meer kon vertellen.

3 jaar geleden

Reactie op Melanievera

Ik geef ook nog borstvoeding en is ook de reden dat ik nog wacht, alhoewel ...
Hier ook! En zeker met Corona vind ik dit echt het perfecte moment voor een zwangerschap.

3 jaar geleden

Hier ook! En zeker met Corona vind ik dit echt het perfecte moment voor een ...
Haha ja je mist niks inderdaad 😂

3 jaar geleden

Hier ook! En zeker met Corona vind ik dit echt het perfecte moment voor een ...
Ja, ik vind het ook echt perfect.. Moeilijk dilemma hoor!

3 jaar geleden

Hier ook! En zeker met Corona vind ik dit echt het perfecte moment voor een ...
Hey nicole ben je in verwachting van een 2e?

3 jaar geleden

Hier ook! En zeker met Corona vind ik dit echt het perfecte moment voor een ...
Oh haha ik heb verkeerd gelezen.

3 jaar geleden

Ik zou ergens wel heel graag terug willen, maar we gaan toch nog eventjes wachten ☺️😅 Dochtertje is nu 8 maanden

3 jaar geleden

Ja ik ben weer zwanger! Dochter 7 mei geboren en nu 12 weken zwanger. Zeer gewenst cadeautje 🤗

3 jaar geleden

Ik weet niet goed of ik nou zwanger ben heb een positieve test gehad en daarna weer een negatieve 😬

3 jaar geleden

Reactie op ilona01

Ik weet niet goed of ik nou zwanger ben heb een positieve test gehad en daa ...
Oh dat is een lastige. Je zou zeggen als hij binnen de wachttijd die omschreven is op de verpakking positief is dat het zo is maar ik zou voor de zekerheid over 2 dagen nog een nieuwe doen. Heb je al symptomen omdat je testte of wat was de reden van de test?

3 jaar geleden

Reactie op ilona01

Ik weet niet goed of ik nou zwanger ben heb een positieve test gehad en daa ...
Positief is positief!

3 jaar geleden

Reactie op ilona01

Ik weet niet goed of ik nou zwanger ben heb een positieve test gehad en daa ...
En? Weet je al wat meer?