197 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op BonnieLuna

Ik zou ergens wel heel graag terug willen, maar we gaan toch nog eventjes w ...
Ik ook haha.. maar financieel gezien de ontwikkeling van ons kindje zien genieten .. Pff en nog veel meer ohja voor mij de belangrijkste .. Slank worden vakanties alleen met de kleine en mijn man Lekker sportief terug zijn 🤭

3 jaar geleden

Wij zijn net weer zwanger!🥳 dus binnenkort weer afspraak maken en dan kijken hoever we zijn! 🤩 dochter is van 9 mei, maar we willen niet teveel tijd tussen de kinderen zodat ze rond dezelfde leeftijd zijn

3 jaar geleden

Ik ook haha.. maar financieel gezien de ontwikkeling van ons kindje zien ge ...
Ik zou heel graag ook weer willen maar inderdaad ook voor nu financieel niet haalbaar 😞

3 jaar geleden

Helaas hier bij 7,4 een miskraam 😢

3 jaar geleden

Reactie op Mama-van-3

Helaas hier bij 7,4 een miskraam 😢
Sterkte :(

3 jaar geleden

Respect & gefeliciteerd voor alle mama’s die daar al zin in hebben! Ik persoonlijk moet er niet aan denken🙈

3 jaar geleden

Hoe gaat het nu met jullie en hoever zijn jullie? Ik vermoed dat ik ook weer zwanger ben (maandje geleden weer met pil gestopt en verlies nu vier dagen eerder bloed dan normaal dus misschien/waarschijnlijk innestellensbloeding) en ik hoop het ook gewoon zo 🙈😊 even afwachten hier!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Hoe gaat het nu met jullie en hoever zijn jullie? Ik vermoed dat ik ook wee ...
Ik moet nog een week voor mijn nod en kan echt niet wachten 😬

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Ik moet nog een week voor mijn nod en kan echt niet wachten 😬
Hahahha i feel you! Ik was echt verward dat het ineens begon... Als het aanblijft houden dan is het wel gewoon eerdere ongesteld en als morgen ophoudt dan ga ik dinsdag een test doen 😊 Ik hoop het voor jou! Succes met afwachten haha

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Hahahha i feel you! Ik was echt verward dat het ineens begon... Als het aan ...
Ik hoop het ook voor jou! Vind deze week altijd zo lastig. Maar we zullen zien. Anders op naar de volgende ronde 🤪

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Ik hoop het ook voor jou! Vind deze week altijd zo lastig. Maar we zullen z ...
Precies! Jullie al meerdere rondes gehad? Bij mij dus de eerste nu weer.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Precies! Jullie al meerdere rondes gehad? Bij mij dus de eerste nu weer.
Mei bevallen. Oktober zwanger. December miskraam. En sindsdien 2 x licht ongesteld geworden. Dus het kan alle kanten op 😅

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Mei bevallen. Oktober zwanger. December miskraam. En sindsdien 2 x licht on ...
Ah spannend! Ik duim voor je 🤞

3 jaar geleden

Jaa 15 mei bevallen, nu 10 weken zwanger!

3 jaar geleden

Jep, ben nu 5+1 weken zwanger!!🥰 25 maart eerste echo. We zijn zo benieuwd of het hartje klopt😍💙💞

3 jaar geleden

1 mei bevallen en nu weer zwanger 10+3!!

3 jaar geleden

Jup! 16 mei bevallen en nu weer zwanger.. kwam wel een beetje als een verassing 🥰

3 jaar geleden

Yess 26 mei 2020 bevallen en 13 sept 2021 verwacht ik baby number 2! Spannend zal wel even zwaar zijn denk ik

3 jaar geleden

30 mei bevallen en nu 17 weken zwanger was in begin toch wel schrikken 😅💖

3 jaar geleden

Jep.... vrijdag positieve test.. nu bloedverlies.. iemand ervaring?