197 Reacties

3 jaar geleden

26 mei 2020 bevallen, en vandaag een positieve test. heel erg schrikken. Omdat dit mn derde zal worden en ben nog zo jong.. maar gezegend zijn we zeker😇 (had ik maar een spiraal moeten laten zetten😂)

3 jaar geleden

Hier afgelopen zondag een positieve test 😍 tweede ronde dus toch weer raak 🥳

3 jaar geleden

Reactie op xioooo

26 mei 2020 bevallen, en vandaag een positieve test. heel erg schrikken. Om ...
Gefeliciteerd! En spannend!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Gefeliciteerd! En spannend!
Jij ook gefeliciteerd! Was het bij jou echt omdat jullie die zo gepland was? Ik vind het nu al moeilijk als ik er aan denk dat er zo’n klein leeftijd verschil tussen zit. 🥴 bij de oudste en de 2e zit namelijk 3 jaar verschil dat is wat makkelijker te behappen haha

3 jaar geleden

Reactie op xioooo

Jij ook gefeliciteerd! Was het bij jou echt omdat jullie die zo gepland was ...
Jaa hier gepland, we genieten zo van onze kleine dat we in januari besloten er gewoon weer voor te gaan! Gestopt met de pil en weer een keer ongesteld geworden en daarna niet meer 😊 Ik vind het ook spannend dat er 1,5 jaar tussen zit maar vooral heel erg leuk 😍

3 jaar geleden

1 mei 2020 bevallen en nu 15 weken zwanger..

3 jaar geleden

Reactie op xioooo

Jij ook gefeliciteerd! Was het bij jou echt omdat jullie die zo gepland was ...
Je gaat het geweldig doen lieve mama! Ik geloof heilig in: “niets overkomt je wat je niet aankan”, ik lees namelijk de angst in je onverwachte zwangerschap maar wil je echt even een virtueel hart onder de riem stoppen. You and all these mommy’s are gonna do so great! 💪🏼❤️

3 jaar geleden

Reactie op XSaar

Je gaat het geweldig doen lieve mama! Ik geloof heilig in: “niets overkomt ...
Awh dankjewel ! Zo lief, dit geeft me hoop!🙏🏾❤️

3 jaar geleden

Ik ben ondertussen 36+1 zwanger!! Het einde alweer inzicht! En ik moet zeggen dat deze zwangerschap wel pittiger is als de vorige! (5-5-2020 is onze zoon geboren) gelukkig gaan ze ons beebje halen met 38 weken.. dus nog even volhouden.. al hoop ik eigenlijk dat ze zelf besluit wat eerder de komen 😇 maar uiterlijk nog 2 weekjes.. dan is ze er!

3 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Ik ben ondertussen 36+1 zwanger!! Het einde alweer inzicht! En ik moet zegg ...
Jeetje, wat vliegt de tijd 😱 Succes met de laatste loodjes ❤

3 jaar geleden

Hier ook alweer 26 weken inmiddels. Deze zwangerschap gaat echt zo veel sneller dan de vorige haha. Ons zoontje is ook van 5 mei 😁

3 jaar geleden

3 mei bevallen en nu ondertussen 12 weekjes zwanger 🥰

3 jaar geleden

Hier ook weer zwanger! Zo spannend!

3 jaar geleden

Reactie op XSaar

Oh wat wou ik dat ik ook weer zwanger was 🥺 ik was 17/05 uitgeregend maar ...
Zo herkenbaar al na 2 maanden begonnen voor een 2e maar helaas nog geen succes Gaat vast goedkomen ❤

3 jaar geleden

Reactie op Yyy

Zo herkenbaar al na 2 maanden begonnen voor een 2e maar helaas nog geen suc ...
Hier ook! :( kan niet wachten om weer zwanger te zijn. Voel me ook echt weer goed om het te kunnen :)

3 jaar geleden

Omijn... Ik tril helemaal. Zo onverwacht, maar ik heb zojuist een positieve test in m'n hand! Bij onze dochter stonden we op het punt na 2,5 jaar via de gyn een traject in te gaan en nu zo snel en zo onverwacht. Nu hopen dat alles goed blijft gaan.

3 jaar geleden

19 mei bevallen en nu 7 weekjes zwanger... onze babies zijn nog zo jong. Hoe kunnen we ze een beetje voorbereiden op de komst van een broertje of zusje? Ze begrijpen er nog niets van den lk ik?

3 jaar geleden

19 mei bevallen en nu 7 weekjes zwanger... onze babies zijn nog zo jong. Ho ...
Mijn dochters schelen 19 maanden, die van jou iets minder. Maar zelfs met boekjes etc begrijpen ze het niet echt. Je kan ze voorbereiden maar echt wat het inhoudt om een broertje of zusje te krijgen begrijpen ze nog niet.

3 jaar geleden

19 mei bevallen en nu 7 weekjes zwanger... onze babies zijn nog zo jong. Ho ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Een goede reden om lekker elk weekend op de bank te ploffen ipv bij je schoonouders, hihi🙊 Hoe is het verder met je?

3 jaar geleden

19 mei bevallen en nu 7 weekjes zwanger... onze babies zijn nog zo jong. Ho ...
Gefeliciteerd!!