14 Reacties

3 jaar geleden

Al gehoord dat liewood ook goeie heeft ! Mag ik vragen welke maar je dochtertje had bij de H&M? Net in maatje 22 sandalen besteld maar die zijn veeeeel te groot 馃槄

3 jaar geleden

Ik zit met hetzelfde probleem. Kwam deze tegen. Heeft iemand hier ervaring mee?

3 jaar geleden

Reactie op LiesVM

Al gehoord dat liewood ook goeie heeft ! Mag ik vragen welke maar je docht ...
Ja hier ook. Ze had 18/19 in h&m en in shoesme 20. H&m nu te klein, shoesme kan nog net maar 20/21 van h&m zwabbert aan alle kanten

3 jaar geleden

Ik heb liewood gekocht. Van shoesme draagt mijn dochter 21. Van liewood 22 gekocht en die zijn nog wel wat groot maar zitten goed en ze loopt er goed op. Ben voor liewood gegaan omdat deze ook een flexibele zool hebben dat leek mij handig :)

3 jaar geleden

Reactie op LiesVM

Al gehoord dat liewood ook goeie heeft ! Mag ik vragen welke maar je docht ...
Weet je welke liewood dat zijn? Ik heb een paar maar dat zijn wel echt water sandalen en ook met open tenen trouwens馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Lotjesnotje

Ik heb liewood gekocht. Van shoesme draagt mijn dochter 21. Van liewood 22 ...
Welk model is dat? Ik zie alleen watersandaaltjes

3 jaar geleden

Reactie op Wen-25

Welk model is dat? Ik zie alleen watersandaaltjes
Oh ik dacht dat ze gewone hadden ook (zelf nog niet gekocht)

3 jaar geleden

Reactie op Wen-25

Welk model is dat? Ik zie alleen watersandaaltjes
Ik heb die water sandalen gekocht omdat daar de neus dicht van is ivm soms nog kruipen ect.

3 jaar geleden

https://www.liewood.com/products/bre-beach-sandals-shoes-peppermint Deze heb ik

3 jaar geleden

Die watersandaaltjes zijn dus wel fijn? Ik herinner me mijn eigen watersandaaltjes van vroeger en dat zat voor geen meter 馃ぃ

3 jaar geleden

+1 voor liewood, sinds we deze hebben doet mijn zoontje nooit zen schoenen nog uit dus denk dat ze wel goed zitten, hebben ook de watersandalen :)

3 jaar geleden

Reactie op Silkepa

+1 voor liewood, sinds we deze hebben doet mijn zoontje nooit zen schoenen ...
Welke model is dat? :-)

3 jaar geleden

Reactie op Wen-25

Welke model is dat? :-)
https://www.liewood.com/products/bre-beach-sandals-shoes-rose deze hebben wij :)

3 jaar geleden

Deichmann in Duitsland hebben ze mooie en goedkoop gisteren voor me zoontje geweest want die heeft kliene voetjes en kan je bijna nergens slaagen voor leuk zomer schoentjes vanaf maatje 17 hebben ze daar