5 Reacties

3 jaar geleden

Bij ons eet ze gewoon mee 😊 wij vermijden alleen om zout, suiker of honing toe tevoegen dus doen dit achteraf voor ons.

3 jaar geleden

Ik prak/ pureer wat de pot schaft. Probeer pas zout en extreme kruiden (bv Spaanse peper) toe te voegen als haar portie eruit is gehaald. Soms is het echt minder, dan neem ik alleen de rijst of de groente en kook ik er bv een eitje voor haar bij. Vaak eten wij ook een maaltijd soep met iets erbij, dan voeg ik boulion pas toe als haar schep eruit is en leg ik er een sneetje brood in zodat het wat meer substantie heeft. Zo maar wat dingen die voor ons werken! Ik zou niet snel je eigen ritme heel erg veranderen; die kleintjes zijn snel tevreden en worden juist flexibel door mee te eten met de pot is min ervaring!

3 jaar geleden

Reactie op LiesVM

Bij ons eet ze gewoon mee 😊 wij vermijden alleen om zout, suiker of honing ...
En hoe ziet dit er dan uit? Geef je een bordje met kleine stukjes vlees en groenten?

3 jaar geleden

Bij mij krijgen ze (tweeling) bv wat rijst met stukjes groente of stukjes aardappel met groente. Maar laat ze vooral ook dingen proberen. Begin gewoon met kleine stukjes en dan zie je vanzelf hoe het gaat. Naar aanleiding daarvan kun je de grootte aanpassen. Ik geef ze sinds kort ook al een halve banaan of halve krentenbol en dit gaat ook goed. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op Claudiiaa

En hoe ziet dit er dan uit? Geef je een bordje met kleine stukjes vlees en ...
Ja 😊 wij eten zelf heel vaak pasta bv. En kip, zalm, groenten,.. eet ze allemaal mee in stukjes. Pasta met saus zoals bv spaghetti, eet ze ook volledig met de handjes