5 Reacties

2 jaar geleden

Een chiropractor al geprobeerd?iss zit er een spiertje vast waardoor bijv plat liggen niet goed voelt

2 jaar geleden

Reactie op Gabmei2020

Een chiropractor al geprobeerd?iss zit er een spiertje vast waardoor bijv p ...
Ik ben bij een osteopaat geweest, vanwege zn reflux en voorkeurshouding. Toen hij nog heel klein was. Mocht stoppen met behandeling, omdat alles goed was. Is dat dan nu weer nodig?

2 jaar geleden

Wat vervelend zeg, heb het met jullie te doen. Ik zou ook zeggen osteopaat, chiropractor of een traject met slaapcoach en anders zijn er ook nog huilpoli's in ziekenhuizen mocht je kindje heel veel huilen. Ook huisarts en consultatiebureau zijn plekken waar je hulp kunt zoeken. Je hoeft het niet alleen te doen en 3 maanden slecht slapen lijkt me een goed moment om hulp erbij te krijgen. Veel sterkte gewenst 🌸

2 jaar geleden

Ik heb een fantastisch slaapcoach traject gehad via de methode Baby in een Droomritme. Het geld was het meer dan waard (100 euro per consult, waarbij ik een op maat gemaakt stappenplan meekreeg na het eerste consult). Het heeft mij direct na de eerste sessie zoveel opgeleverd dat ik spijt heb dat ik niet eerder hulp heb gezocht. Ik zou zeker zoeken naar coaching in je regio en kijken of ze die methode noemen. Sowieso verdiepen in Baby in een droomritme vond ik echt al een tip

2 jaar geleden

Mijn zoontje had dit ook vanaf 7 maanden, na 3 a 4 maanden is het dan vanzelf gebeterd. Ik heb gelezen dat het ook zou kunnen dat je kindje het te koud of te warm heeft. De insta van heysleepybaby vond ik ook wel handig voor tips.