6 Reacties

4 jaar geleden

Hallo Nadiena, ik heb er vaker wat besteld en ben erg tevreden! Het enigste nadeel is dat je soms wat langer wacht op de bestelling.

4 jaar geleden

Ik ben ook heel tevreden, vooral de kwaliteit. Vind ze soms wel wat aan de dure kant en heb wel eens 5 weken op een gepersonaliseerd pakje gewacht, dan had ik achteraf beter een maatje groter kunnen bestellen zodat hij er langer wat aan gehad, die kledingmaten gaan al zo hard bij die kleintjes! 😱 Maar ze hadden toen ook wel een levertijd van 18 werkdagen aangegeven hoor, dus als je daar goed naar kijkt is er niks aan de hand.

4 jaar geleden

Heel ontevreden... duurde weken en toen hadden we nog niets binnen. Toen het eindelijk binnen was, was het allang te klein. Ruilen mocht niet omdat het ‘handwerk’ zou zijn! Terwijl er niets aan handwerk aan zat, het kwam gewoon uit de webshop collectie. Echte oplichting. Na veel gedoe retour mogen doen en geld terug, maar ik bestel er niet weer!

4 jaar geleden

Ik ben er tevreden over. Vond de kleertjes die ik bestelde zeer mooi. De levertijd duurde wel iets langer dan normaal.

4 jaar geleden

Tevreden binnen 2 dagen mijn bestelling en mooie spullen! Ook goed contact wanneer nodig. 1 onderdeel was stuk meteen vervangen

3 jaar geleden

Ik heb 3 outfits besteld. Ik had 10 feb besteld en vandaag is het binnen. Maar ze hadden gewaarschuwd voor een lange levertijd. Plus wel echt super leuke setjes en de kleding valt zeer ruim dus het past haar nog lang zat.