Mijn zoontje van 9 maanden slaapt 1x op een dag. Hij slaapt ma/di/woe bij mijn (schoon)ouders. Die passen dan op omdat wij werken.
Die dagen slaapt hij een uur, soms langer, max 2,5. Maar dat is echt een hoge uitzondering!
Als hij kort slaapt, slaapt hij later op de dag in de wagen of bij mij in de draagdoek. Bed of box is geen optie.
Vanaf Donderdag weer thuis. De middagslaap is dan drama. Hij kan dan zelf vaak heel kort slapen, wordt krijsend wakker en heeft mij nodig.
Vanaf vrijdag gaat het wel beter. Hij kan beter zijn slaap pakken.
Maar deze week is het bal..
Moeilijk alleen in slaap vallen, huilen, troosten in bed. Maar wordt na een tijdje dan heel boos. Oppakken en vasthouden brengt rust en hem weer in slaap.
Maar soms ook echt niet maar meneer is zo moe. Net zoals vandaag.
40 min zelf geslapen. Huilend wakker geworden, troosten, zo moe maar niet in slaap kunnen komen. We geven niet na 5 min op hoor dus we blijven het wel ff proberen. Toen draagdoek in en na 10 min sliep hij weer. 😅
Iemand herkenning?
Tips en/of ideeën?
Hier zelfde mij dochter slaapt ook heel slecht laatste tijd ze is bijna 10 maanden eerst was het in bed leggen en ze ging meteen slapen nu veel huilen en tegen dr slaap in vechten in me armen slaapt ze zo kan dr dan op een gegeven moment wel rustig in bedje leggen, denk dat ze ook weer tandjes bij krijgt ze slijmt veel en bijt veel op dr vingertjes en speentje
hier zelfde afgelopen dagen. drama ..nu bijna 11 maanden.
verkouden en die tanden. vannacht half 3 tot 4 opgezeten. eer gister ookal van half 2 tot half 4. normaal slaapt hij gewoon de hele nacht door. dit is al een week aan de gang.