7 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook! 2 dutjes nu omdat ze savonds niet goed slaapt dus ze toch ongeveer aan de uurtjes rust komt en ik weet het allemaal niet meer wat te doen

3 jaar geleden

Reactie op melissxo

Hier ook! 2 dutjes nu omdat ze savonds niet goed slaapt dus ze toch ongevee ...
Hier slaapt ze s鈥檃vonds dus wel goed! Alleen heb ik de afgelopen dagen haar middagdutjes overgeslagen en ging het super goed. Vandaag wel nog 2 dutjes bij de opvang en ze wilt maar niet in slaap vallen.

3 jaar geleden

Hier eentje die smorgens niet meer naar bed wilt.... En smiddags geen probleem met in bed leggen.... Maar savonds krijsen als we de kamer uitlopen.....

3 jaar geleden

Reactie op Kel1986

Hier eentje die smorgens niet meer naar bed wilt.... En smiddags geen probl ...
Oh wat vermoeiend 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Oh wat vermoeiend 馃槄
Ja... ze is een pittige tante....

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Hier slaapt ze s鈥檃vonds dus wel goed! Alleen heb ik de afgelopen dagen haar ...
Misschien dat ze gewoon toe is aan 1 dutje? Dat ze er genoeg aan heeft.. hier maakt niet uit 1 of 2 dutjes, savonds gaat het niet goed hahah

3 jaar geleden

Bij de opvang laten ze mijn dochter eigenlijk al sinds 11 maanden maar 1 dutje doen, want ze gaat samen met de andere kindjes slapen om 12u. Daar slaapt ze dan 1,5u tot 2,5u. Dan gaat ze rond 19u30 - 20u slapen in de avond. Dat werkt op zich wel goed, want 's avonds is ze dan echt heel moe. Ik heb daar dus eigenlijk niets voor gedaan, aangezien ze die verandering bij de kinderopvang hebben gedaan, omdat ze merkte dat ze in de ochtend niet of moeilijk ging slapen.