10 Reacties

3 jaar geleden

Hoelaat gaat ze naar bed? En hoe zijn haar slaapjes overdag? Zit ze in een slaapprogressie misschien? Hier 9 maanden en ook af en toe midden in de nacht wakker.. soms helpt een klein pap flesje geven maar soms ook helemaaaaal niet.. helaas dus geen gouden tip.. ik lees graag mee!

3 jaar geleden

Heb je een draagzak al geprobeerd?

3 jaar geleden

Ahh longontsteking? Wij hebben het ook gehad met onze kleine nu (9 maanden) en soms nog. Wij houden de 2,3,4 methode aan. Werkt goed overdag maar ineens zitten er weer dagen tussen dat hij snachts of in de avond ineens een paar uur wakker is. Meestal heeft hij dan oorontsteking. Heb je z'n oortjes al laten controleren? Zeker als een kleintje oorontsteking heeft willen ze niet liggen. En soms is het gewoon een fase... Klinkt stom en die fases zijn niet leuk maar onze man heeft sinds de geboorte nog niet veel doorgeslapen we zijn het ook gewoon gaan accepteren. En daarbij maken we het ook niet leuk voor hem om wakker te zijn. Als hij niet huilt gaan we er niet heen. Als hij wel Huilt kort troosten en hoppa in bed. Al is hij dan 2.5 uur in z'n bed bezig voor hij gaat slapen uiteindelijk gaat hij wel slapen🤗🤗🤗

3 jaar geleden

Ik denk dat het alles met de longontsteking temaken heeft. En datje er weinig aan kan doen. Onze zoon heeft vorige week Corona gehad, hij is ook van mei. Hij had 4 dagen boven de 40, zelfs.tot 40.8. Overdag sliep hij veel, snachts was hij klaar wakker. We zijn een keer maar gewoon met hem naar beneden gegaan en hebben een uur gespeeld. Van 5.15 tot 6.15 Niet ideaal, maar hij was echt klaar wakker en ging niet slapen. Als ze zo ziek zijn, lijkt het alsof ze willen profiteren van de momenten dat ze zich beter voelen had ik toen het idee. Normaal zijn we erg consequent en laten we hem ook huilen als hij moet slapen, maar deze keer was het duidelijk dat hij het echt niet kon en zelf flink in de war was. 2 dagen nadat de koorts weg was, zat hij terug in zijn ritme en was er niks meer aan de hand. Dus ik denk dat je het niet los moet koppelen maar bij elkaar moet zien...

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op PeED

Ik denk dat het alles met de longontsteking temaken heeft. En datje er wein ...
Ja zoiets dachten wij ook al. Ik ben ook vannacht met dr gaan spelen maar op een gegeven moment vond ze dat ook niet meer leuk en was niks goed.. uiteindelijk wel in slaap gevallen en geslapen tot 8 uur dus we gaan zien hoe de dag vandaag brengt en ja vooral de nacht

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op MhenEh

Ahh longontsteking? Wij hebben het ook gehad met onze kleine nu (9 maanden) ...
Dat klopt ook, oorontsteking is het niet! Alles is nagekeken... nu al 4 nachten achter elkaar klaar wakker! En ligt ze wat te kletsen... laat dr dan ook liggen.. pas als ze gaat huilen dan leg ik dr weer goed en ga weg.. maar meestal is ze dan heel erg van slag dat ze alles bij elkaar krijst! Want ze is wel moe

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op IrisMvdk

Hoelaat gaat ze naar bed? En hoe zijn haar slaapjes overdag? Zit ze in een ...
Ze heeft Nog nooit een papfles gehad

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op IrisMvdk

Heb je een draagzak al geprobeerd?
Ja maar midden in de nacht? Dan moet ik dr weer uit de slaapzak halen dat is niet echt een optie

3 jaar geleden

Reactie op Roosje85!

Ze heeft Nog nooit een papfles gehad
Ik zou het eens proberen! 🤗 test het wel even van tevoren dat het speen gat groot genoeg is

3 jaar geleden

Reactie op Roosje85!

Ja maar midden in de nacht? Dan moet ik dr weer uit de slaapzak halen dat i ...
Soms is het wel fijn om ze in slaap te krijgen als laatste redmiddel.. meestal slapen ze zo diep dat het kan lukken. Vooral doen waar je zelf prettig bij voelt!