16 Reacties

6 jaar geleden

Ik maak me daar ook wel eens zorgen om. Maar schijnt heel normaal te zijn. Je kan altijd vragen om nog een echo. Ik doe dat ook.. Dan moet ik ze alleen zelf betalen.

6 jaar geleden

Hi ik ben ook 8+2 weken zwanger en had gisteren precies het zelfde. Ik werd ineens goed waker niet misselijk niet moe schrok me rot, heb gelijk ziekenhuis gebeld mocht gelukkig komen alles was prima hartje klopte en zelfs best duidelijk op de echo te zien. Dus weer helemaal blij. Succes!!!

6 jaar geleden

Ik heb vorige week mijn eerste echo gehad en was toen 7.4 weken zwanger. Daarna heb ik een mri scan gehad, waarvan ik de uitslag vandaag krijg. Vandaag ben ik 8.6 weekjes zwanger. De uitslag was goed en we mochten weer naar de baby kijken. Met de baby gaat het goed, terwijl ik deze week wel heel onzeker was, want ik ben minder vaak misselijk. Maak je maar geen zorgen, omdat je minder kwaaltjes ervaart. Ik heb dat namelijk ook en heb vandaag de bevestiging gekregen dat het normaal is.

6 jaar geleden

Hi! Ik ben al anderhalve week elke dag misselijk, droge mond en extreem vermoeid. Gisteren was er ineens niks meer aan de hand. Voelde mij prima. Ik was al in de stress en savonds wat krampen. M'n man zei nog, geniet maar van een dagje rust. Ik heb de hele dag gestresst. Vanmorgen werd ik wakker en vanaf een uur of 11.00 weer kotsmisselijk... Nu heb ik spijt dat ik gisteren niet wat meer heb genoten!

6 jaar geleden

Ik ben nu 8+4 en sinds gisteren iets minder last van klachten. Normaal de hele dag door last van misselijkheid, nu alleen in de ochtend. Rond 6 weken heb ik dit ook gehad. Paar daagjes en toen kwamen de kwaaltjes weer terug. Dit blijkt normaal te zijn maar ik snap je onzekerheid die heb ik namelijk ook.

6 jaar geleden

Mijn symptomen gaan ook op en af... Maak me er niet te druk om.

6 jaar geleden

Reactie op Loes80

Mijn symptomen gaan ook op en af... Maak me er niet te druk om.
Ook wel echt dagen achter elkaar minder symptomen ? Dit is al sinds dinsdag gaande.

6 jaar geleden

Reactie op laetvm

Hi! Ik ben al anderhalve week elke dag misselijk, droge mond en extreem ver ...
Haha ik had exact hetzelfde en mijn man zei ook precies hetzelfde🤣 inmiddels komen de momenten zonder kwaaltjes steeds meer, het zorgt ervoor dat ik steeds meer bezorgd ben of het wel goed is, maar probeer er wel van de genieten.. Voor je het weet ben je weer kotsmisselijk😉

6 jaar geleden

Ik ben 6 weken zwanger en heb alleen af en toe pijnlijke tepels en soms wat steken in de borsten. Vandaag valt het weer heel erg mee en voel ik minimaal pijnlijke borsten. Maakt me super onzeker dat ik op mijn borsten ( en een test of 5) moet geloven dat er echt iets groeit. Hebben pas over 10 dagen de eerste echo

6 jaar geleden

Goedemiddag dames, hier 8 weken precies en heb met 7+2 echo gehad. Niet 1 kloppend hartje te zien, maar 2! Helemaal gezegend natuurlijk maar ook ik heb sinds gisteren bijna geen klachten meer ineens. Het zorgen maken gaat maar niet weg, maar mag gelukkig over 1,5 week terugkomen voor nieuwe echo. Hoe vervelend dit gevoel ook, wel ergens fijn om te lezen dat ik niet de enige vrouw met dit gevoel ben.. Ik probeer die angsten opzij te zetten en te genieten van het hier en nu. De kans dat het wel goed gaat is groter dan dat het niet goed gaat hou ik mezelf maar de hele tijd voor. Wellicht dat dit voor jullie ook helpt. Succes iedereen!

6 jaar geleden

Hier hetzelfde hoor. Ook op en af. Gisteren slechte dag. Werd vanmorgen wakker en dacht; ik voel me goed. Dit kan niet. Inmiddels lig ik weer van ellende op de bank haha. Op en af is dus normaal.

6 jaar geleden

De misselijkheid is inmiddels weer volop terug vandaag 🤢 Geruststellend idee, maar ook naar hahaha. Het dilemma van de zwangere vrouw 😉

6 jaar geleden

Reactie op MLT

De misselijkheid is inmiddels weer volop terug vandaag 🤢 Geruststellend id ...
Hahaha leuk he ja hier ook de ene dag meer als de andere dag... maar dat is wel weer een fijn teken zeg ik dan maar

6 jaar geleden

Ik had afgelopen week ook minder symptomen, maakte me ook al ongerust. Maar vandaag is de misselijkheid en vermoeidheid weer toegeslagen 🙈 Zo dubbel want het is niet fijn, maar ook weer wel fijn dat het de zwangerschap weer bevestigd. Want die bevestiging heb ik wel nodig in deze onzekere en vooral lange weken. Kan niet wachten tot de eerste echo 15 okt, ben dan 8+3 ❤

6 jaar geleden

Maar het is niet zo dat wanneer je kwaaltjes hebt dit een goed teken is. Helaas kan het ook helemaal fout zijn wanneer je wel kwaaltjes hebt, omdat het hcg nog wel even in je lichaam blijft bij eventuele miskraam.

6 jaar geleden

Reactie op Mareille21

Maar het is niet zo dat wanneer je kwaaltjes hebt dit een goed teken is. He ...
Klopt inderdaad, ben me er ook van bewust dat kwaaltjes niet perse betekent dat het goed zit. Anderzijds geeft het me wel een gevoel dat er iets gaande is. Zeker na een eerdere miskraam waarbij de kwaaltjes afnamen en wat dus uitdraaide op een miskraam. Uiteindelijk komt het neer op afwachten en de natuur zn werk laten doen, maar wel fijn ervaringen te lezen van soortgelijke aard.