11 Reacties

3 jaar geleden

Er is blijkbaar een gesloten FB pagina voor. Ik moet er ook eens naar kijken want ik heb nog een diepvries vol.

3 jaar geleden

Doneren kan inderdaad op Facebook? En evt nog zelf gebruiken, bijvoorbeeld verwerkt in hapjes? Mijn dochtertje heeft vanmiddag nog een omelet gemaakt met moedermelk op.

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Doneren kan inderdaad op Facebook? En evt nog zelf gebruiken, bijvoorbeeld ...
Donormelk aangeboden / gezocht NL & BE Is de officiële groep. Hier vullen zowel vraag- als donormoeder een formulier in en worden er bepaalde eisen gesteld. Borstvoeding Donormelk Donormelk Belgie Dit zijn informele groepen. Het contact is van moeder tot moeder. Het risico op misbruik is hier wat groter. Denk aan verkoop van melk, of gebruik voor andere doeleinden dan voor baby’s.

3 jaar geleden

Wat aardig dat je hier iemand blij mee wil maken. Mogelijk kan je er zelf hapjes van maken

3 jaar geleden

Ik heb geen facebook

3 jaar geleden

Misschien handig om te vertellen welke omgeving je woont?

3 jaar geleden

Reactie op MvE

Misschien handig om te vertellen welke omgeving je woont?
Oww ja woon in almelo

3 jaar geleden

Misschien kun je het tzt gebruiken als je gaat stoppen met borstvoeding en het dan gewoon in een bekertje bij de boterham geven. Ik heb 1 diepvrieslade vol inmiddels en dit is mijn plan ermee.

3 jaar geleden

Reactie op Doortje90

Misschien kun je het tzt gebruiken als je gaat stoppen met borstvoeding en ...
Ja dat kan ook wel Maar je kan toch 6 maanden bewaren in de diepvries?.

3 jaar geleden

Reactie op Engeltje27

Ja dat kan ook wel Maar je kan toch 6 maanden bewaren in de diepvries?.
Hangt van de temperatuur af. Bij minimaal -18 in een diepvries die niet heel vaak opengaat is een jaar ook nog prima. Langer kan in principe ook nog (argumentatie van een lactatiekundige: de incidentele mammoet die in het ijs gevonden is is ook niet bedorven).

3 jaar geleden

Reactie op Engeltje27

Ja dat kan ook wel Maar je kan toch 6 maanden bewaren in de diepvries?.
Ik las later dat het wel tot een jaar kan. Maar als ik teveel heb gekolfd en te lang duurt voor het op komt tijdens mijn werkdagen dan vries ik in, ik pak dan op voor werkdag het oudste eruit.