12 Reacties

3 jaar geleden

Hoi doortje90, ja ik heb een moedermelk sieraad laten maken! Een ring. Ik heb het laten maken bij: www.ikdraagjebijme.com Ben er erg tevreden over.☺️

3 jaar geleden

Ik heb het zelf niet, maar heb er op verschillende bv groepen op Facebook over gelezen. De ervaringen zijn daar heel wisselend. Lees toch vrij veel dat de melk na verloop van tijd heel wordt. Heb je zelf fb? Dan zou je op die groepen even wat ervaringen terug kunnen lezen.

3 jaar geleden

Reactie op I WIggers

Hoi doortje90, ja ik heb een moedermelk sieraad laten maken! Een ring. Ik h ...
Wauw wat gaaf

3 jaar geleden

Ik heb deze laten maken toen ik mijn dochter 6 maanden borstvoeding had gegeven. Ik heb hem laten maken bij https://edelsmederij-elize.nl/ Ik ben er super tevreden mee. Ze heeft veel verschillende opties maar kan ook in overleg iets helemaal unieks en persoonlijks maken. Ik heb hem altijd om en doen er alles mee en hij ziet er nog steeds mooi uit.

3 jaar geleden

Dit is mijn moedermelksierraad, de blauwe is met as van mijn opa. Die is nl gestorven in de kraamweek van mn zoontje en hebben ze dus nooit kennis mogen maken met elkaar 😢. Op deze manier zijn ze toch een beetje samen Heel tevreden van de service! Moedermelksierraad_by_tantetaat op instagram

3 jaar geleden

Ik ga 1 laten maken bij moedersmooiste.

3 jaar geleden

Reactie op Charlx

Dit is mijn moedermelksierraad, de blauwe is met as van mijn opa. Die is nl ...
Wat verdrietig maar een ontzettend mooie gedachten dat ze zo een beetje samen zijn in een heel mooi sieraad.

3 jaar geleden

Nog nooit van gehoord. Ik kom dan ook uit België. Zit daar dan echt jouw eigen moedermelk in?

3 jaar geleden

Reactie op Bubble32

Nog nooit van gehoord. Ik kom dan ook uit België. Zit daar dan echt jouw e ...
Ja er zit een klein beetje moedermelk in van jezelf! Echt een klein druppeltje. En verder wordt het opgevuld met een soort hars dacht ik😊

3 jaar geleden

https://momsandmonkeys.be/melkjuwelen/ Maakt ook heel erg mooie sieraden!

3 jaar geleden

Moms and monkeyq

3 jaar geleden

Ik heb dit zelfgemaakt met een haarlok je in