Tja de titel zegt het al... onze dochter is altijd al wel een moeilijke slaper geweest.. soms heeft ze nachten dat het goed gaat en vaak is ze in de nacht wel 2 uur klaar wakker! 馃様 ze krijgt al een flesje als ze wakker wordt....ze staat dan rechtop in bed en begint te huilen en bonken tegen het bed. Na de fles is ze redelijk rustig en dan leg ik dr weer in bed... dan draait ze wat tot dat ze niet meer weet hoe ze moet liggen en staat dab weer op, doordat ze moe is verliest ze haar evenwicht en valt dan hard tegen de bedrand aan. Dan weer bij mama... uiteindelijk nog flesje water en als dat niet helpt water met 1/2 schepjes in de fles... en uiteindelijk in slaap wiegen. Dan ben je weer 2/2,5 uur verder. Dan komt mijn eigen probleem dat ik dan weer lastig in slaap kom. En eer dat ik slaap.. ja je raadt het al dan gaat mn wekker. En manlief ja die slaapt gewoon door! 馃槒.
Op mijn werk zijn er meerdere collega鈥檚 met kinderen rond dezelfde leeftijd en die slapen allemaal zo goed! Geeft mij een beetje een idee dar zij de perfecte kinderen hebben en ik er maar achteraan zit!
Ik word er echt moedeloos van!