14 Reacties

3 jaar geleden

Waarom zou dat niet mogen? Hier zit ze echr al heel lang recht tegen mij aan half liggend maar toch rechtop. Lekker doen dus

3 jaar geleden

Waarom zal dat niet morgen hier zit mijn zoontje ook gewoon met flesje geen probleem. Gewoon doen wat je kindje het fijnste vind.

3 jaar geleden

Mijn meisje wilt alleen liggend drinken. Alleen een aantal slokjes zittend en vind dat toch wel praktischer hoor. Vooral onderweg en bij andere mensen. Hopelijk wilt zij binnenkort ook zittend drinken.

3 jaar geleden

Onze dochter wil ook zittend drinken..

3 jaar geleden

Uhm mijn dochter drinkt al maanden zittend hahahaha 😅

3 jaar geleden

Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord dat ze liggend moeten drinken? Zoë drinkt zelf zittend haar fles vanaf n maand of vier

3 jaar geleden

Ik heb nog nooit liggend een fles gegeven. Altijd zitten ivm reflux..! Dus ja tuurlijk mag dat :)

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Patjuuh

Waarom zal dat niet morgen hier zit mijn zoontje ook gewoon met flesje geen ...
Geen idee dacht ik vraag het gwn ff. Wij doen het ook idd gwn lekker zittend hij vind het zo fijn dus vinden wij het ook goed

3 jaar geleden

Mn dochtertje drinkt ook al maanden zittend. Is juist ook beter.

3 jaar geleden

Mijn kleintje drinkt al zittend sinds xijn 3 maanden maar dat moest voor zijn reflux en omdat hij alles wilt zien 😁

3 jaar geleden

Onze dochter van 9 maand wil alleen maar liggend drinken 😅 zelf vasthouden ho maar

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft het wel eens ondersteboven geprobeerd 😁

3 jaar geleden

Het wordt zelfs aangeraden om baby's rechter op te houden of te laten zitten tijdens het drinken. Wanneer ze (plat) liggen, kan er inhoud van de fles via de huig en neus in de gehoorgang komen. Dit kan leiden tot infecties (oorontsteking). Ik stond daar zelf ook niet bij stil, totdat ik er door de kinderarts op werd gewezen 😅

3 jaar geleden

Mijn zoontje stikt erin als ik hem liggend de fles geef en hij wilt het niet, slaat het weg en wilt gaan zitten. wij geven hem zitten de fles op ons schoot een beetje onderuit gezakt. Als baby’s eenmaal kunnen zitten willen ze liever ook zitten. Zijn luier verschonen is nu al een klus 🤣