12 Reacties

3 jaar geleden

Mischien even in zn bedje zetten en in zn kamer bidden..of in zn stoel zetten voor de tv 🙊🙈

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 9 maanden en kruipt ook het hele huis rond k heb een hekje voor de keuken en verder ligt er niks gevaarlijks in de woonkamer. Meestal wanneer mijn zoontje het gebedskleeds al ziet komt hij er op liggen vind dit niet erg en ga door met mijn gebed. Maar mischien als tip om hem in zijn stoeltje ofzo te zetten met een boekje of iets anders.

3 jaar geleden

Kan je misschien iets van een hekje rondom de speelmat zetten? Een hekje dat je dan weer weg kunt halen zodra je klaar bent met bidden, maar dat hij tijdens het bidden niet zomaar overal heen kan kruipen?

3 jaar geleden

Hi, Heb je misschien een slaapkamer waar je kan bidden? Dan kan je je zoontje daar gewoon laten kruipen en dingen waar hij echt niet aan mag zitten even verplaatsen? Dan ben je in 1 ruimte samen met hem en heb je geen zorgen over gevaarlijke situaties.

3 jaar geleden

Ik lees jullie tips nu en denk, had gewoon even logisch nagedacht Amira haha. Dank, ik ga eens proberen te bidden op z'n kamer, die stoeltip vind ik ook een goed idee. Ik denk voor als hij nog wat ouder wordt een hekje ook handig is.

3 jaar geleden

Ik heb zo een grondbox. (Hij heeft een poortje die je dicht kan ritsen) . Of ik bid in een kamer waar hij zelf rond kan lopen maar meestal zit hij dan op het kleed 😅 en soms zet ik hem in zn eetstoel naast me

3 jaar geleden

Reactie op BGBEA

Ik heb zo een grondbox. (Hij heeft een poortje die je dicht kan ritsen) . O ...
wat een mooie, tbarkallah. ik ga eens googlen

3 jaar geleden

Loopstoeltje ideaal!

3 jaar geleden

Wat ik ook helpt om hem te laten zitten naast jou. Mijn dochter kroop de eerste paar keer weg maar nu blijft ze netjes totdat ik klaar ben. Ze is nu 9 maanden, als ik de gebedskleed klaar leg gaat ze al vanzelf zitten nu.

3 jaar geleden

Misschien in de kinderstoel? Als ik ga douchen (5 min ong) dan zet ik mijn dochtertje daar ook even in met wat speelgoed en een cracker.

3 jaar geleden

Reactie op yasmine1988

Wat ik ook helpt om hem te laten zitten naast jou. Mijn dochter kroop de ee ...
Wat schattig! 😍

3 jaar geleden

Misschien in zijn bedje leggen met speelgoed. Of in zijn stoel een filmpje laten kijken, of inderdaad wat andere ook al zeggen een hekje rond zijn speelplek dan weet je in iedergeval waar die zit 😊