Mijn zoontje is 10-05 1 jaar geworden. Sinds zijn geboorte is het al een slechte slaper geweest. Vanaf week 2 hazenslaapjes en snachts veel tussen ons in gelegen. Het is een tijdje goed gegaan maar nu is het weer drama. Hij valt goed in slaap maar na 19:30u wordt hij vaak krijsend of huilend wakker. Dan kunnen we hem 2 - 3 x in slaap wiegen. De laatste weken wordt hij rond 01:00u wakker en krijgen we hem niet meer in slaap en moeten we hem tussen ons in leggen. Dan valt hij vaak na een tijdje in slaap. Ik heb in een jaar tijd echt van alles geprobeerd. Bedje verplaatst, Bach druppeltjes gebruikt in z鈥檔 laatste flesje, nacht lampje aan, nachtlampje uit, osteopaat, papfles weigert hij, iemand voor wateraders laten komen, noem het maar op. Ik heb het een tijdje kunnen accepteren maar ik ben er nu echt klaar mee! Laten huilen is geen optie. Dit hebben we geprobeerd maar meneer gaat in z鈥檔 bedje staan krijsen totdat hij helemaal overstuur is, valt en z鈥檔 hoofd stoot en dan zijn we helemaal klaar .. iemand de gouden tip of weet hoe we hiermee om moeten gaan?