12 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 4 mei (1 jaar) gaf ik ook borstvoeding kreeg ook puistjes sinds 5 dagen ben ik gestopt met borstvoeding. Na 1 jaar vond k het wel genoeg geweest. Geef hem nu 2x per dag kunstvoeding van 150 ml en als hij snachts komt geef k hem water

3 jaar geleden

Met maar 2 keer melk overdag is het heel.normaal dat die snachts nog komt. Hier nog 4 keer melk overdag ook nog nachtvoeding

3 jaar geleden

Wat Jammer dat je de middag voeding eraf hebt gehaald. Ik voed nog 4x overdag en vaak nog in de nacht maar niet altijd. Mijn dochtertje is van 12 mei

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

Met maar 2 keer melk overdag is het heel.normaal dat die snachts nog komt. ...
Ik denk dat het per kind ook verschillend is. Wie weet drinkt mijn zoontje meer melk in 2 keer. Overdag moest ik mijn zoontje er echt toe zetten om te gaan drinken , hij maalde er niet meer om overdag dus was het goed zo denk ik.

3 jaar geleden

Reactie op Medd

Ik denk dat het per kind ook verschillend is. Wie weet drinkt mijn zoontje ...
Borsten produceren doorgaans op 1 jaar geen 250ml in 1 keer en ze hebben nog zeker 500ml nodig (volgens de who)

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

Borsten produceren doorgaans op 1 jaar geen 250ml in 1 keer en ze hebben no ...
Oke dus jij zou blijven pushen terwijl hij niet meer wil ?

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

Borsten produceren doorgaans op 1 jaar geen 250ml in 1 keer en ze hebben no ...
Ik denk ook dat wanneer je aanvult met melkproducten bijv. Yoghurt etc. Dat dit "tekort" ook wordt aangevuld op een dag. Er zijn ook kindjes die geen BV krijgen, zei moeten het daar ook mee doen.

3 jaar geleden

Reactie op Medd

Ik denk ook dat wanneer je aanvult met melkproducten bijv. Yoghurt etc. Dat ...
Ja maar die krijgen doorgaans 2 x 250ml kv e ;)

3 jaar geleden

Reactie op Medd

Oke dus jij zou blijven pushen terwijl hij niet meer wil ?
Nee maar zou wel de nachtvoeding er niet af laten..´als hij daar nog om vraagt wil het zeggen dat hij dat nog nodig heeft. Heb je eigenlijk zelf beslist om met de middagvoeding te stoppen?

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

Ja maar die krijgen doorgaans 2 x 250ml kv e ;)
Idd als ik zie wat een grote flessen baby's/kinderen leegdrinken met KV dat doet de mijne echt niet hoor met BV. 125ml is knap als ze dat in 1x op heeft🙈

3 jaar geleden

Reactie op Dav

Idd als ik zie wat een grote flessen baby's/kinderen leegdrinken met KV da ...
Das omdat die van in het begin aan grote porties gewend gemaakt worden

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

Ja maar die krijgen doorgaans 2 x 250ml kv e ;)
Ik denk dat er heel weinig kindjes zijn die 2x 250ml krijgen hoor ;-)