13 Reacties

2 jaar geleden

Wat een knap snoetje🥰 hier niet echt ervaring mee soms word mijn zoontje ook snachts overstuur wakker dan geven we hem wat water en dan slaapt hij verder, ik denk eerder aan een nachtmerrie dan…

2 jaar geleden

Reactie op Aura20

Wat een knap snoetje🥰 hier niet echt ervaring mee soms word mijn zoontje o ...
Dankje! 🥰

2 jaar geleden

Ja🙋🏼‍♀️Heeft mijn dochter (bijna 18 maand) ook af en toe. Ook de ogen open maar het lijkt alsof ze door mij heen kijkt en ik kan haar niet troosten, tenzij ik haar met veel moeite echt wakker maak maar dan duurt het lang voordat ze weer rustig is. Niet wakker maken werkt hier op zulke momenten eigenlijk het beste. Ik ga wel altijd even bij dur kijken maar als ik haar niet stoor dan slaapt ze ernaar weer door🤷🏼‍♀️ Het is erg naar om je kindje zo te zien en te horen maar kennelijk hoort het erbij?

2 jaar geleden

Reactie op Suus86-24

Ja🙋🏼‍♀️Heeft mijn dochter (bijna 18 maand) ook af en toe. Ook de ogen ope ...
Het probleem is dus dat hij zo hard gilt/krijst dat alle andere bewoners hier in huis ook wakker worden.. 😅 Laatste keer heb ik hem opgepakt en bij me in bed genomen dat helpt, gevoel van veiligheid? Denk ik.. dus dan maar zo als hij zo overstuur is!

2 jaar geleden

Dit lijkt me nightterror

2 jaar geleden

Reactie op kikiidelhaye

Dit lijkt me nightterror
Ja dat had ik opgezocht en komt het zeker bij in de buurt.. her is vreselijk!

2 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Het probleem is dus dat hij zo hard gilt/krijst dat alle andere bewoners hi ...
Hele huis wakker is ook heel vervelend lijkt me. Wij zijn met ons 3tjes, en mijn man slaapt eigenlijk binnen 3 tellen weer wanneer hij weet dat ik er uit ga om naar onze dochter te gaan. Bij jullie in bed is dan misschien idd een goeie optie...misschien als hij weer helemaal rustig in slaap is voorzichtig terug leggen?

2 jaar geleden

Reactie op Suus86-24

Hele huis wakker is ook heel vervelend lijkt me. Wij zijn met ons 3tjes, en ...
Ja dat doen we dan ook! Mijn man slaapt bijna overal doorheen dus.. ik ben eigenlijk altijd de sjaak.. haha! En wij zijn in totaal met 5! (Mijn man, ik, zoon van 12, zoon van 18mnd dochter van 7mnd) dus nee alles wakker midden in de nacht is niet chill!

2 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Ja dat had ik opgezocht en komt het zeker bij in de buurt.. her is vreselij ...
Heb je witte ruis al eens geprobeerd? Dit kan soms wel helpen

2 jaar geleden

Wij hebben het ook gehad met onze dochter , vanaf 5 maanden tot 17 maanden. Ze viel altijd makkelijk in slaap maar elke avond na 2 a 3 uurtjes was het een hel en kon ze niet meer slapen in der bed. Ze werd rustig als ze bij mij was. Wij hadden ervoor gekozen om haar dan bij ons in bed te nemen, dan was ze rustig en ging het goed. Met de tijd ging het steeds beter en sliep ze een keer door. Nu slaapt ze zeker 4 nachten op rij door van 7 tot 7 . Doe wat goed is, waarschijnlijk heeft je kindje behoefte aan veiligheid

2 jaar geleden

Reactie op Daniellevw

Wij hebben het ook gehad met onze dochter , vanaf 5 maanden tot 17 maanden. ...
Ja idd waar ik vooral tegenaan loop is dat hij niet rustig wordt. Hij gilt echt moord en brand..

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Ja idd waar ik vooral tegenaan loop is dat hij niet rustig wordt. Hij gilt ...
Nou jou verhaal komt precies overheen wat hier gebeurd… maar ze wil dus niet door mn man getroost worden en bij mij is ze zo rustig. Bij ons is namelijk zo dat mn man naar dr toe gaat tot 1 uur en daarna ben ik de sjaak ( motto dan kan ik van te voren mn rust pakken) niet dat ik slaap als ze zo overstuur is

2 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Ja idd waar ik vooral tegenaan loop is dat hij niet rustig wordt. Hij gilt ...
Ja dat is echt hartverscheurend je voelt je dan zo machteloos. Ze werd ook alleen maar rustig bij mij. Pakte me dan ook echt beet en voelde haar soms met haar handje zoeken of ik er nog was en dan wreef ze even over mijn arm en kroop dan tegen me aan . Het is zo lastig omdat weinig se kan helpen