13 Reacties

3 jaar geleden

Herkenbaar ik twijfel nu aan verlatingsangst (bij 9 maanden normaal als ze snachts wakker worden kunnen ze zelf weer in slaap vallen maar nu misschien denken waar is mama?) of tandjes ofzo ik heb soms ook echt geen ideeee

3 jaar geleden

Je hebt toch ook de 9 maanden slaapregressie?

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Je hebt toch ook de 9 maanden slaapregressie?
Oh馃槄 geen idee.

3 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Herkenbaar ik twijfel nu aan verlatingsangst (bij 9 maanden normaal als ze ...
Radeloos word je er van h猫!

3 jaar geleden

Krijgt hij nog een nacht voeding? Mijn dochter heeft dat soms gewoon nog nodig. Dan is ze ook ongelofelijk verdrietig en niet weg te leggen, valt niet zelf in slaap. Na het flesje 馃槾

3 jaar geleden

Reactie op MvE

Krijgt hij nog een nacht voeding? Mijn dochter heeft dat soms gewoon nog no ...
Nee echt al heel lang niet meer.

3 jaar geleden

Hier ook!!! Heeeeel herkenbaar! En het was al geen goede slaper!! Geen idee! Maar breekt wel weer op zo h猫! Succes mama!

3 jaar geleden

Mijn dochtertje slaapt de nachten eigenlijk altijd door. Maar zodra er weer een sprongetje aan komt word ze in de nachten wakker. Deze week is het bij ons ook iedere nacht weer raak!

3 jaar geleden

Reactie op kapperlijnlivenl

Hier ook!!! Heeeeel herkenbaar! En het was al geen goede slaper!! Geen idee ...
Zeg dat wel馃ケ馃槾 Jij ook succes!

3 jaar geleden

Hier ook sinds een paar dagen feest, meestal rond 4 uur. Hij is echt klaar wakker en het duurt makkelijk 1,5uur tot hij weer slaapt. Als ik niet in de buurt ben is het heel hard huilen... Ik gok op verlatingsangst? Wij eindigen meestal bij/op mij. In zijn bedje in slaap krijgen duurt eeuwig en hij is super snel weer wakker....

3 jaar geleden

Reactie op Danique94

Mijn dochtertje slaapt de nachten eigenlijk altijd door. Maar zodra er weer ...
Hier hebben we dat ook! Zo bizar, dan kijk ik of hij in een sprong zit en jawel....

VRIEND

3 jaar geleden

Hier ook zo! Hij is 9,5 maand.. sinds twee weken steeds wakker later in de nacht.. 4 uur of 5 uur en idd niet slapen minstens een uur lang. Soms sta ik maar op en soms lukt slapen na een hele tijd pas. Daarvoor ging slapen juist eindelijk beter dus nu weer even terug bij af.. pff

3 jaar geleden

Reactie op cha2020

Hier hebben we dat ook! Zo bizar, dan kijk ik of hij in een sprong zit en j ...
Bij ons is ze altijd 1 week eerder heel apart inderdaad!