534 Reacties

4 jaar geleden

Algemene tip voor iedereen die nog steeds veel voedt in de nacht: gisteren had ik de verloskundige aan de telefoon. Zij gaf aan dat nu onze dochter 8 kilo weegt en 4,5 maand is, zij zeker geen voeding meer nodig heeft iedere 2/3 uur. Ze raadde ons aan haar te laten huilen en om te zien wat er gebeurt. En toen... Viel ze na drie minuten huilen om 02:00 uur en 04:00 uur (en zonder voeding!) in slaap!!!! Kortom: ik ging er véél te snel naartoe. Om half zes gevoed maar verder dus niet vanaf 21 uur. De moeite waard om te proberen. Volgens de verloskundige mogen ze gewoon huilen. Even kort een aai over de bol indien nodig, maar zo veel voeden is dus niet meer nodig bij veel baby's van dit gewicht en deze leeftijd.

4 jaar geleden

Reactie op Abby_1305

Algemene tip voor iedereen die nog steeds veel voedt in de nacht: gisteren ...
Dan heb je wel geluk, veel babys raken dan ook overstuur en dan kun je ze echt niet laten huilen. Kan best dat ze geen voeding nodig hebben, maar weet uit ervaring dat de keuze tussen uren sussen en wiegen 's nachts of een fles erin stoppen snel gemaakt is 😅

4 jaar geleden

Reactie op Abby_1305

Algemene tip voor iedereen die nog steeds veel voedt in de nacht: gisteren ...
Zoontje ook 8040 kilo en 5 maanden bijna, ik krijg hem soms stil met een speen maar soms is hij zoooo overstuur (lees 9 van de 10 keer) dat hij alleen stil te krijgen is met een flesje. İk kan hem niet echt ‘lang’ laten huilen heb nog een dochtertje van 2 jaar die slaapt. Ben echt einde raad🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op duomil

Zoontje ook 8040 kilo en 5 maanden bijna, ik krijg hem soms stil met een sp ...
7 aug was mijn zoontje 7.355 64cm weet helaas niet hoeveel hij nu weegt hij is 21wkn Luier maat 4 Laten huilen heb ik ook geprobeerd. Maar werkt helaas niet. Hij wil elke keer borstvoeding. Duaomer heb je insta?

4 jaar geleden

Reactie op MAA.

7 aug was mijn zoontje 7.355 64cm weet helaas niet hoeveel hij nu weegt hij ...
Zal wel over de 7.800 zeker zijn! Helaas ik heb geen instagram wel van me zusje. Wat is nou instagram?

4 jaar geleden

Reactie op duomil

Zal wel over de 7.800 zeker zijn! Helaas ik heb geen instagram wel van me z ...
Melekarabey

4 jaar geleden

Reactie op MAA.

Melekarabey
gevoegd via me zusje !

4 jaar geleden

Daar gaan we weeerrrr. Hopen op deze keer een betere nacht, maar ik ben er bang voor. En morgen gaat om 6 uur mijn wekker ook weer 😴. Succes vannacht dames! ❤️

4 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Daar gaan we weeerrrr. Hopen op deze keer een betere nacht, maar ik ben er ...
Jij ook!!

4 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Daar gaan we weeerrrr. Hopen op deze keer een betere nacht, maar ik ben er ...
nou het was me weer een nacht😅 jij ooook!!

4 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Dan heb je wel geluk, veel babys raken dan ook overstuur en dan kun je ze e ...
Snap ik. Wij hebben ook geluk. Maar ik wist het niet en wil het toch delen, want wie weet kan het bij meer mensen al die het niet weten. Sterkte als het bij jou nog niet lukt. Is ook heel normaal 😘

4 jaar geleden

Reactie op duomil

nou het was me weer een nacht😅 jij ooook!!
Oooh echt 🥺. Hier viel het gelukkig mee. Alleen zo rottig dat ik van 4 tot 6 2 keer er uit moest. Net in mijn laatste 2 uurtjes slaap😂

VRIEND

4 jaar geleden

Hier ook Eerst sliep die heel goed en nu sinds een paar dagen heb die zo iets van ik heb honger dus fles geven om half 2 en daarna leggen we hem weer in bed maar meneer gaat niet slapen inplaats daar van gaat die spelen in bed met zijn draai carasel tegen slaan en schoppen en gieren van plezier en dat soms wel een uur lang. Het is wel grappig als je hem zo hoor maar niet als mama om 5uur op moet 😒😒😒

4 jaar geleden

hoe gaat het bij kullie?? hier zijn we weer bezig!😅

4 jaar geleden

Hier ook weer aan het voeden, al is ze de laatste nachten wel aan het evolueren naar om de 4u eten ipv om de 3u. Het blijft nog wel meermaals per nacht maar gaat toch de goede richting uit. 🤞

4 jaar geleden

Reactie op duomil

hoe gaat het bij kullie?? hier zijn we weer bezig!😅
Jup, net weer gewekt door ons leuke wekkertje 😬😴

4 jaar geleden

Ik weet niet wat er sinds gister aan de hand is. Hij is zo onrustig. Komt om de krappe 2 uur voor voeding, soms enorm ontevreden en buikpijn, soms onverzadigbaar (blijft maar gaan, ook qua slikken) en soms valt hij na 5 min als een blok in slaap. Word hier zo onzeker (en moe 🤪) van. Is dit een willekeurige regeldag bij 5 mnd of een groeispurt? Iemand tips? Vooral vannacht is een nacht dat t me veel moeite kost niet voedend in slaap te ballen

4 jaar geleden

Check-in! Al moet ik zeggen dat dit de derde nacht is die best fijn is! Hij sliep steeds wat later, 20:30/21:00 uur, omdat ie rond 19:30/20 uur nog voor een voeding kwam maar daarna een lange ruk tot 3/4 uur. Hier kan ik goed mee leven! Zelf vroeg naar bed dus kon redelijk wat uurtjes maken ineens! 😎 Geen idee wanneer hij dit ritme weer omgooit (waarschijnlijk snel haha) dus even genieten 😁

3 jaar geleden

gaat het bij jullie al beter ?? 😁

3 jaar geleden

Reactie op duomil

gaat het bij jullie al beter ?? 😁
Helaas wat me Opgevallwn is Hij word elke keer zelfde tjjd wakken en is 5 maanden 12-2-5_8