14 Reacties

3 jaar geleden

Misschien is onze jongen zo groot... maar ik gebruik sinds kort al maatje 5 en hij zit ook al in 80/86 qua maat. Maar ik zou je sterk aanraden om idd naar maat 4 te gaan. Onze jongen slaapt snachts door op 1 pamper van maat 5. En over het algemeen is hij dan maar 1 x in de 5 a 6 dagen nat. Maar dat is ook logisch, want hij slaapt een hele nacht door.

3 jaar geleden

Ik zou zeker maat 4 gaan proberen, waarschijnlijk is het probleem dan direct opgelost!

3 jaar geleden

Zoontje ook 9 maand en gebruik maat 5 baby dry in de nacht. Hij krijgt nog 1 voeding in de nacht en dan verschoon ik hem. Lekt vrijwel nooit door.

3 jaar geleden

Ik heb weleens gehoord dat het ook kan helpen om de luiers andersom aan te doen voor buikslaper. En wij gebruiken inderdaad ook een maatje 4 voor de nachten. Veel succes!

3 jaar geleden

Ja die van ons heeft van begin af aan niet van een natte luier gehouden en werd er wakker van sinds ik haar om 21.00 uur voor de laatste keer verschoon doet ze met pampers maat 3 netjes tot de ochtend , hij zit dan wel helemaal.vol maar ze word er niet meer wakker van

3 jaar geleden

Hier een buikslaper. Overdag maat 4 en in de nacht maat 5 van grote broer. Zelfs daarmee hebben we soms ongelukjes. De luier achterstevoren hielp hier niet. Twee luiers over elkaar of een luier met een luierbroekje erover ook niet.

3 jaar geleden

Wij hadden dit met maatje 4, in de nacht overgegaan naar 5 en nu is het heel af en toe dat hij nat is (hij zit nu al 2 maanden in maatje 5) hij is bijna 9 kilo en een zij/ buikslaper. Succes!

3 jaar geleden

Wij hebben overdag maat 3, snachts maat 4. Wij hebben geen buikslaper maar schijnt kan dan de pamper achterstevoren aandoen ook helpen

3 jaar geleden

Hooii, ik gebruikte ook pampers luierbroekjes en hij was altijd nat met plas letterlijk altijd. Ik heb dan gewone pampers luier gebruikt en probleem opgelost en dan in de avond voor het gaan slapen een maat groter. Ik heb allang geen last meer gelukkig😃

3 jaar geleden

Hier heeft het ook geholpen om naar maatje 4 te gaan! Nooit meer doorgelekt!

3 jaar geleden

Pampers protection pants zijn hier de uitkomst. Zijn aan de voorkant wat hoger

3 jaar geleden

Hier een buikslaper... die plast ontzettend veel ik geef hem 7 uur half 8 een schone luier en die zit de volgende morgen echt mega vol maar zn rompertje is droog weegt ruim 9 kg draait maat 4 pampers premium protection . Ik stapt jinnenkort op maat 5 over.. onze zoon is van 2 mei

3 jaar geleden

Als het tijdens het slapen lekt zou ik maatje groter nemen

3 jaar geleden

Onze dochter krijgt voor de nacht broekjes nr 5 aan. Zij weegt nu ruim 10 kilo en is bijna 9 maanden. Ze slaapt van 18:00 tot 08:30 en is zo altijd fijn droog in de ochtend