61 Reacties

6 jaar geleden

God wat komt dit me bekent voor... ik ben zo vreselijk lui en zo snel vermoeid! Heb ook nergens zin in😅 lig het liefst op de bank of in bed maar kan helaas niet haha

6 jaar geleden

Ik herken je helemaal. Behalve de noodzakelijke verplichtingen heb ik nergens zin in. Zelfs niet in koken, terwijl dat mijn hobby is;)

6 jaar geleden

Herkenbaar 🤦‍♀️

6 jaar geleden

Heel herkenbaar! Vooral als ik een dagje vrij heb, kan ik mezelf nier echt motiveren.. dat terwijl er genoeg te doen is in huis 😅

VRIEND

6 jaar geleden

Lastig zeg! Maar dat heb ik ook wel hoor.. ik kom thuis en daarna lig ik het liefst op de bank. En om half tien vallen mijn ogen dicht, haha. Hopelijk kun je je routine weer vinden!

6 jaar geleden

Ik ken het maar alte goed.

6 jaar geleden

Ik heb hetzelfde nu 8+4, en zo moe lig hele dag op bed of bank zelfs de was doen is soms te veel. Ik ben ook de laatste week heel misselijk. Ik hoop dat dit met het 2e trimester weg gaat en ik weer wat dingetjes kan oppakken. Ik heb een klein online winkeltje maar dat staat nu volledig stil.

6 jaar geleden

Ik heb hier precies hetzelfde🙁 echt letterlijk en figuurlijk nergens zin in. Ik zou het liefst (als het aan mij ligt)niemand willen zien/spreken en nergens naar toe willen gaan. Dit gaat helaas niet ivm met werk

6 jaar geleden

Gezien de reacties mag ik dit dus relateren aan mijn zwangerschap 😂 Hoop dat het maar snel over is.

6 jaar geleden

Herkenbaar. Liefst lig ik hele dag op de bank te chillen maar dat gaat niet haha

6 jaar geleden

Ik heb dat ook wel maar wat me het meeste opvalt is geen zin meer in sex. Ik heb normaal echt wel een hoog libido maar nu pff haha.

6 jaar geleden

Dat is heel normaal. Vooral de eerste 3 maanden. Dat komt door de hormonale veranderingen. Je kunt daardoor neerslagrig en moe zijn

6 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik werk 3 dagen maar lig de andere 2 voornamelijk op de bank. Ik kan me echt nergens toe zetten, zelfs niet de hobby’s die ik zo graag uitvoer!

6 jaar geleden

Heb ik ook .. ben nu 2maand en 3dagen .. ik werk ook als zelfstandige maar in de thuisverpleging. Moet continu op baan. Kvind de courage niet. Voel me futloos. Zelf im eten heb ik geen zin. Weet niet wat te doen hiermee, of dit normaal is?

6 jaar geleden

Hoi Jasmijn, heel herkenbaar. Ik ben ook net in juli gestopt met een vaste baan en voor mezelf begonnen, maar sinds ik zwanger ben stuk minder energie. Ik geef er maar even aan toe. Wel 2 dagen in de week een vaste klus buitenshuis, dat helpt wel om toch productief te zijn:)

6 jaar geleden

Ik ben nu 7+3 en verschrikkelijk moe, werk 28u in strijkatelier en daarnaast nagelstyliste dit gemiddeld 15u in de week. Ik ben nu thuisgeschreven want ben al 5 dagen hele dag zo misselijk en overgeven en geraak gewoon de dag niet door. Ik besef dat ik niet ziek ben maar had dat toch onderschat. Hopelijk betert dit binnen enkele weken en ben ik terug wat fitter en gemotiverder, want het lijkt of ik mezelf nu niet ben, ik ben normaal de werklust zelve

6 jaar geleden

Ja hoor heel herkenbaar. Ben nu 7+4 weken zwanger van mijn 2e kindje en ben ook constant moe en nergens zin in. Bij mijn eerste ben ik 24 weken echt doodziek geweest. Nu alleen smorgens voornamelijk maar de rest van de dag is heel zwaar omdat ik geen rust heb met een uitdagende dreumes van bijna 2!

6 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ben nu 8+3 en heb ook een eigen bedrijf, loop vrijwel de hele dag in mijn sloffen en badjas rond en (gelukkig) hebben de klanten geen idee hoe ik erbij zit haha... ik doe wat ik moet doen maar nieuwe sales of acquisitie wat ik voorheen veel deed... oef hoop dat ik daar snel weer de motivatie heb om dat op te pakken

6 jaar geleden

K herken mezelf hier zo in Ik heb geen in LETTERLIJK niks pfff Ben moe misselijk ziek en zwak Geen fut weerstand 0,0% Pfff

6 jaar geleden

Het is dat ik na me werk toe moet en dat dan nog wel doe, maar zodra ik thuis de bank of me bed zie lig ik plat.