16 Reacties

2 jaar geleden

Wauw wat heftig dit! Heb dit wel gehoord van volwassenen maar niet bij kinderen. Veel beterschap met je kleine, je kunt altijd bellen naar de HAP en lekker overdrijven zodat je kunt lamgskomen.

2 jaar geleden

Wat verschrikkelijk en belachelijk. Nee ik heb het nooit eerder gehoord. Ze hebben hier een keet staan nu waar je heen moet met luchwegproblemen zeg maar

2 jaar geleden

Belachelijk!! Inderdaad dan maar naar de HAP of een andere huisarts bellen.

2 jaar geleden

Reactie op Siham1988

Wauw wat heftig dit! Heb dit wel gehoord van volwassenen maar niet bij kind ...
Ja! Je voelt je zo machteloos op zo een moment. Waanzin en heel erg triest. Indd dat ging ook door ons hoofd van de HAP. 😵‍💫 triest dat we zo moeten gaan denken.

2 jaar geleden

Reactie op Kel1986

Belachelijk!! Inderdaad dan maar naar de HAP of een andere huisarts bellen. ...
Deze tip kreeg ik vandaag ook. Denk dat ik dan morgenochtend gelijk ga doen.

2 jaar geleden

Reactie op Vroo86

Wat verschrikkelijk en belachelijk. Nee ik heb het nooit eerder gehoord. Ze ...
Hadden ze dit hier maar! Dan was ik iig geholpen. Maar dit is echt waanzin. Stel er is namelijk wel een beginnende ontsteking…

2 jaar geleden

Reactie op loedermoeder88

Hadden ze dit hier maar! Dan was ik iig geholpen. Maar dit is echt waanzin. ...
Ja inderdaad. Het is te gek voor woorden gewoon.

VRIEND

2 jaar geleden

Belagelijk voor woorden Bij ons huisarts is dat gelukkig niet en ookal zou het wel zo zijn had ik het ook niet gedaan, je heb helemaal gelijk

2 jaar geleden

Je bent zeker niet raar.....misschien vindt je op de site van keuze vrij bij mij een huisarts die niet van het testen is in jouw omgeving en anders is een leugentje om bestwil ook nog een optie. Ze mogen namelijk niet vragen naar de test, dus je kan gewoon zeggen dat hij getest is....

2 jaar geleden

Reactie op Brie

Je bent zeker niet raar.....misschien vindt je op de site van keuze vrij bi ...
Ze mogen er wel naar vragen, maar je bent niet verplicht bewijs te laten zien.

2 jaar geleden

Reactie op Brie

Je bent zeker niet raar.....misschien vindt je op de site van keuze vrij bi ...
Dankjewel voor de tip!

2 jaar geleden

Een snottebel met een zelftest heb je zo opgevangen, kleine moeite. En wel zo veilig voor de huisarts die in deze drukte ook graag overeind wil blijven.

2 jaar geleden

Reactie op Bartje82

Een snottebel met een zelftest heb je zo opgevangen, kleine moeite. En wel ...
Zelftest is niet betrouwbaar, waarom Een stok IN je neus als het met een snottebel zou kunnen? Dan zou iedereen snottebel opvangen. Kinderen hoor je hier niet mee op te zadelen, onze taak als ouders hun te beschermen tegen deze poppenkast

2 jaar geleden

Reactie op Bartje82

Een snottebel met een zelftest heb je zo opgevangen, kleine moeite. En wel ...
Als je goed had gelezen heeft ie geen snottebel 🤣. Maar goeie tip, zal t eens proberen met t kuchje van m!

2 jaar geleden

Reactie op loedermoeder88

Als je goed had gelezen heeft ie geen snottebel 🤣. Maar goeie tip, zal t e ...
Pfff, gewoon ff staafje door de neus, zo gepiept joh. Ze zijn niet van suiker. En de zorg, we vinden allemaal dat we er recht op hebben, laten we het met zn allen in stand houden nu. Gezamenlijke verantwoordelijkheid, het is geven en nemen ipv nemen alleen.

2 jaar geleden

Is de rest van jullie gezin wel getest? Misschien dat dat nog uitmaakt? Ik kan je in ieder geval vertellen dat het testen van de kleintjes mee valt. Die van ons wilde net beginnen met mopperen en toen was het alweer klaar. Hij heeft geen traan gelaten, mama daarentegen wel eentje weggepinkt, hahaha, vond het spannender dan nodig 😂