8 Reacties

3 jaar geleden

Niemand? 😫

3 jaar geleden

Poeh wat lastig!! Geen idee.. misschien omdat hij op de opvang de andere kindjes ook ziet eten, hij daar wel eet? Misschien helpt zelf met hem “mee eten”?

3 jaar geleden

Nee. Sorry! Sterkte!

3 jaar geleden

Hier een beetje hetzelfde probleem. Ik denk niet door tandjes... bij de opvang heeft hij veel meer afleiding dus heeft hij misschien minder last van de tandjes..

3 jaar geleden

Reactie op baby078

Poeh wat lastig!! Geen idee.. misschien omdat hij op de opvang de andere ki ...
Dat kunnen we proberen! Wel vanaf ons bord al gegeven, maar dat wil ook niet echt. Mss andersom, thanks!

3 jaar geleden

Reactie op Appelpit

Hier een beetje hetzelfde probleem. Ik denk niet door tandjes... bij de opv ...
Jaa dat dacht ik ook eerst, er kwam weer eentje door dus minder goed slapen maar nu gaat dat weer goed dus hier komt het niet door tandjes. Ging eerst een paar dagen wat beter, en ineens vanavond eigenlijk al bij de eerste happen de lepel weg slaan om vervolgens zo te huilen... Toen wat losse groente geprobeerd en gaat dan even, voor een paar minuten. Maar hij was ook moe dus zal het versterken denk ik. Nou hopelijk is het een fase en snel over!

3 jaar geleden

Hier ook lastig on hem zijn hele hapje in de stoel op te laten eten. Mijn verklaring is dat hij gewoon bij ons wil zijn (op schoot gaat hier wel) of wil spelen. We doen een hele repertoire met eten. Beginnen gewoon met hapje, daarna zingend hapje, dan speeltje geven en hapje, dan wisselen van speeltje en dan hapje, dan lepeltje geven om mee te spelen en dan met andere lepel (onze lepel is heeeel interessant) hapje, dan weer een ander speeltje en dan hapje, stukje keukenrol waar hij dan lekker mee gaat zwaaien en dan hapje, dan kiekeboe en dan hapje.... and so on hahahahha je hoort het, hele doos aan trucs die opengaat hahaha succes!!

3 jaar geleden

Heel veel en snel afwisselen dus van afleiding/zingen etc, heb je dat al geprobeerd?