8 Reacties

3 jaar geleden

Wat ik tegenwoordig doe...wanneer onder zoon huilt en staat in bed stel ik hem gerust...in de zin van Ja jongen het is ook allemaal spannend etc etc..zodra hij niet meer huilt blijf ik wel in de kamer maar maak ik geen oogcontact meer en doe zelfs soms mijn ogen dicht..begint hij toch weer te huilen begin ik opnieuw..dit is een methode van een osteopaat. Wij laten hem niet alleen huilen, in het begin wel gedaan maar het werd alleen maar erger...nu we dit zijn gaan doen ging het na een paar dagen al beter..

3 jaar geleden

En als je 10 tutten in bed legt? Of gooit ze ze dan alle 10 uit bed?

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

En als je 10 tutten in bed legt? Of gooit ze ze dan alle 10 uit bed?
Die gooit ze er allemaal uit. Er liggen ondertussen 20st wel bij haar bedje maar blijft ze er toch weer uitgooien

3 jaar geleden

Reactie op Bernie02

Wat ik tegenwoordig doe...wanneer onder zoon huilt en staat in bed stel ik ...
Helaas werkt dit niet bij mijn dochter, ook heb ik dit geprobeerd wekenlang. Maar zij vind het gezelliger om mijn aandacht te vragen, al doe ik net of ik slaap en geef ik geen aandacht terug.

3 jaar geleden

En een campingbedje? Dan kan ze ze niet door de spijlen gooien. Of gooit ze ze dan over de rand?

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

En een campingbedje? Dan kan ze ze niet door de spijlen gooien. Of gooit ze ...
Ze staat in d’r bedje dus die gooit ze er over heen. Wij hadden al een knuffeltje vangemaakt aan dr tut zodat die niet elke keer er tussen uit viel. Maar nu kan ze hem helaas dr over heen gooien

3 jaar geleden

Reactie op kimmetje03

Ze staat in d’r bedje dus die gooit ze er over heen. Wij hadden al een knuf ...
Pff die van ons heeft dat ook een tijdje gedaan. Ik wachte dan vaak even met teruggeven (meestal als ze 3 min huilde ongeveer). Als ze niet huilde dan ging ik er ook niet heen om te terug te geven. Hierdoor was het bij ons snel over en nu gooit ze nogsteeds wel tutten uit bed, maar degene die ze in haar mondje heeft vaak niet meer.

3 jaar geleden

Reactie op Bernie02

Wat ik tegenwoordig doe...wanneer onder zoon huilt en staat in bed stel ik ...
Bij ouders van nu op Facebook staat ook een stuk over doorslapen van kinderen...wie weet heeft iemand nog een goede tip voor , ik gun het jullie zo ! Want het is ontzettend zwaar , heel veel succes