7 Reacties

3 jaar geleden

Dit is duidelijk een sprong. Had ik ook met mijn kleine man. Was na week of 2 over.

3 jaar geleden

Reactie op DewiLax88

Dit is duidelijk een sprong. Had ik ook met mijn kleine man. Was na week of ...
Hopelijk want ik slaap al een tijdje bijna niet meer en heb die slaap echt nodig bedankt voor de info alvast !

3 jaar geleden

Reactie op stephanie2304

Hopelijk want ik slaap al een tijdje bijna niet meer en heb die slaap echt ...
Probeer witte ruis. Dat hielp bij ons enorm.

3 jaar geleden

Hier ook hetzelfde met onze kleine man ! Wij denken maar zo..het is een fase🙈. Hij wordt ook meerdere keren wakker en rond 4a5uur blijft hij huilen. Als je bij hem komt om een speentje te brengen is hij stil, als je weg loopt dan zet hij het op een brullen. Hij mag nu bij ons in bed. Dan is hij een half uurtje wakker en slaapt vervolgens tot half8,8uur. Hij heeft eigenlijk met alle sprongen wel wat slechtere nachten. Gelukkig gaan ze weer over. Misschien helpt het voor jullie ook om haar bij jullie in bed te nemen ?

3 jaar geleden

Reactie op EstherR

Hier ook hetzelfde met onze kleine man ! Wij denken maar zo..het is een fas ...
Zal ik eens proberen ! Bedankt voor de tip

3 jaar geleden

Hier hebben we het ook gehad vanwege de sprong, bij ons in bed leggen zodra hij wakker werd snachts was de oplossing. Na een aantal nachten was het weer over. Het komt goed!!

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, alleen onze dochter begint rond 22 uur te brullen, als je hij haar bent en blijft, is het goed, maar zodra we weg lopen, mis! we zitten soms 2 a 2,5 uur bij haar. Bij ons in bed is geen optie, mijn vriend slaapt zo diep dat hij zo op haar kan rollen... We wisten eerst ook niet wat er aan de hand was, maar toen kwamen we het 2e tandje tegen wat doorkwam (eerste had ze amper last van). En ws ook last van de sprong (is van 4 mei). Hopelijk is zijn het snel weer goede nachten! Sterkte ermee!