11 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook geen zelfstandige drinker! Hij houdt de fles wel vast omdat ie het interessant vindt, maar met drinken houden wij hem nog vast. Zn waterbeker doet hij wel gewoon zelf. Ik denk eerlijk gezegd dat we het ook niet mogen verwachten van ze. Dus heb helaas geen tips....;-)

3 jaar geleden

Onze oudste zoon heeft het nooit gedaan. De fles vasthouden. Bekers wel :)

3 jaar geleden

Beker slaat ze hier aan de kant, dus ook deze wil ze nu absoluut niet hebben haha

3 jaar geleden

Bij ons hielp het toen we enkele dagen siroop met water in de beker deden i.p.v. enkel water. Toen had ze het snel door. Daarna terug op enkel water was geen probleem.

3 jaar geleden

Ik lees even mee

3 jaar geleden

Bij ons hielp een beker met rietje erin ipv tuitbekers

3 jaar geleden

Ik had niet door dat ze het zelf al Moeten. 😂

3 jaar geleden

Weet niet of je een Difrax fles gebruikt, maar daar kan je losse handvaten voor kopen. Dit hielp bij de oudste!

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Ik had niet door dat ze het zelf al Moeten. 😂
Ze moeten gelukkig niks haha Maar het viel mij op bij mij in de omgeving dat veel kindjes nog jonger dan onze dochter dit wel al deden.

3 jaar geleden

Mijn zoontje houdt ook geen drinkbeker of flesje zelf vast . Ochja zal wel nog komen , hij neemt zich gewoon rustig de tijd ervoor 😄

3 jaar geleden

Die van ons drinkt ook nog niet zelfstandig hoor. Ach lekker van genieten nu ze je nodig hebben, komt een dag dat ze het allemaal zelf kunnen :)