16 Reacties

3 jaar geleden

Jazeker. Sochtends een bordje pap gemaakt van 180+6 maar wil ik gaan maken met halfvolle melk Tussen de middag nog 180+6 (over poosje ook naar halfvolle melk) Voor het slapen een fles pyjamapap. Ze geniet er nog enorm van en krijgt anders weinig vocht dus lekker zo laten als je merkt dat ze het nog nodig heeft en lekker vind. Je krjgt vanzelf een gevoel wanneer je dit kunt veranderen

3 jaar geleden

Hier ook nog 3 flessen. Om 8:00, 13:00 en 19:00 uur 180 cc + 6 scheppen kunstvoeding! Ook geen beste drinker en eter en heeft nog behoefte aan de fles. Ik zie wel wanneer we het gaan afbouwen 😊

3 jaar geleden

Wij niet meer. Ik geef in de ochtend borstvoeding en in de avond drinkt zoontje de fles. Verder krijgt ons hij sinds kort melk uit een bekertje bij de lunch en het ontbijt en soms ook bij diner.. Misschien kun je dat bijv om 11 uur proberen? En verder vooral op je eigen gevoel afgaan en gewoon lekker die avondfles houden hoor!

3 jaar geleden

Hier alleen nog papfles voor slapen veder alleen vast eten en gewone volle melk

3 jaar geleden

Ik geef snachts voor slapen een fles kv zodat ze wat te doen heeft in bed en een vol buikje heeft, en s ochtends voor ontbijt aan een fles kv zodat ik wat langer door kan slapen. En dan smiddags nog 1 a 2x een fles gewone melk. Verder krijgt ze s ochtends een bakje baby cereal (met wat melk erdoor) met wat fruit, smiddags een bakje cereal of boterham met een fruit prakje en dan s avonds een avond eten prakje. Ze at al met ons mee dus gaf geen prakjes meer maar ze krijgt weer tandjes en wil niet meer kauwen op het moment omdat het pijn doet ☹ Ze krijgt ook nog kleine snacks de hele dag door.

3 jaar geleden

Mijn kleine is nu 14 maanden en heeft ook heel lang 3 flessen gehad omdat hij niet veel vast voedsel wilde. Ik zou de fles van rond 11er af halen . Ochtend fles en 1in de avond voor het slapen gaan. Kleine van mij krijg elke ochtend een papfles en in de avond opvolg melk met rijstebloem. En soms geef ik rond23 een klein flesje als ik zelf ga slapen omdat hij vaak een te volle luier heeft. En dan wordt hij een klein beetje wakker en met een klein flesje valt ie dan weer in slaap

3 jaar geleden

Ja hier ook nog hoor kwart voor 7 7 uur 180+6 12uur bij de boterham 120 +4 die gaat thuis op op de opvang niet. En voor het slapen nog een flesje 150+5 gewoon hipp 2.. gewone melk drinkt hij nog niet voldoende. Havermelk geprobeerd maar dat wilde hij niet haha.. naast melk drinkt hij alleen water of soms als ik verse jus d Orange drinkt hij mee dat vind hij heerlijk.. verder eet hij alles op rijst na

3 jaar geleden

Ja 2 tot 3 flessen per dag! Zuigbehoefte en warme voeding is op dit moment een fijne combi voor ons kleine ding!

3 jaar geleden

Hier nog +/- 1 liter melk per dag, mijn dochter eet haar vast voedsel amper. Lekker je kindje volgen hoor.

3 jaar geleden

Hier ook drie flessen hoor, geeft echt niet :) ik drink zelf ook drie bekers melk op een dag ✌🏻

3 jaar geleden

Hier nog +/- 1 liter melk per dag, mijn dochter eet haar vast voedsel amper ...
Dat is halfvolle melk?

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Dat is halfvolle melk?
Mijn dochter eet nog heel weinig vast voedsel, daarom krijgt ze nog veel melk. Het is geitenmelk kunstvoeding en moedermelk (gekolft van mezelf en van donormoeders)

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 13 maanden, krijgt s ochtends bij zijn brood een bekertje met 200ml melk en s avonds een flesje ook 200ml (normale melk). Overdag krijg die limonade of water in een bekertje.

3 jaar geleden

Mijn dochter eet nog heel weinig vast voedsel, daarom krijgt ze nog veel me ...
Mijn kindje ook het zelfde.. Moeilijk eten😢..